vineri, 13 iulie 2018

Cum am fraudat alegerile prezidențiale din România în toamna-iarna lui 2009

Cum am fraudat alegerile prezidențiale din România în toamna-iarna lui 2009

-autodenunț din sufragerie-



La alegerile europene din mai 2009 am oferit o mită de 20 de lei unui domn de la Partidul Forța Civică, filiala Iași, pentru a fi membru într-una din secțiile de vot din municipiul Iași.
Pentru mita de 20 de lei am primit de la Prefectura Iași (prefect avocat Dragomir Tomașeschi secondat de șeful de cabinet Marius Bodea) vreo 90 de lei.
Eram pe-atunci student la Facultatea de Litere-UAIC, iar Partidul Forța Civică era condus de avocatul Adrian Iurașcu, care și-a vândut dup-aia partidul Servicului Român de Informații, pardon, reputatului istoric ieșean Mihai Răzvan Ungureanu. PFC a intrat ulterior în componența Inițiativei de Centru-Dreapta.
Mita am dat-o unui domn pe nume GCȘ la o terasă din zona Podului de Piatră din Iași, ocazie cu care am primit delegația din partea partidului.
Revenind la toamna-iarna lui 2009.
La turul 2, 6 decembrie, al alegerilor prezidențiale din România din toamna-iarna anului 2009 eram acasă, în sufragerie (dar nu la Gabriel Oprea) cu piciorul în ghips.
Primesc după turul 2 un telefon de la domnul Ianole de la Partidul Verde, filiala Iași (ehehe, ce mică e lumea, nu-i așa, domnule Dan Franco Emanuel Frunzetti?): ”Domnu` Sava, puteți merge să luați banii de la prefectură”. Mă apuc să-l descos pe domnul Ianole. Acesta, aflând că nu am fost efectiv la Iași la turul 2, îmi trântește telefonul în nas. Intru pe site-ul prefecturii Iași, și, da, eram membru în Biroul Secției de Vot din municipiu din partea Partidului Verde, cu nume, prenume și număr de telefon. La prefectura Iași, același prefect avocatul Tomașeschi.
În concluzie, acceptând faptul că mi s-au folosit datele personale, probabil și copia actului de identitate, am fraudat alegerile prezidențiale din toamna lui 2009, doar turul 2. În turul 1 am votat cu Crin, ultimul meu vot valabil exprimat.
Acuma fiecare judecă după cum îl duce capul cum au putut ajunge niște date personale de la Partidul Forța Civică la domnul Ianole de la Partidul Verde.
Am văzut că DNA anchetează fapte de pe vremea lui Burebista și am gândit să fiu și eu cinstit, măcar odată-n viață.
Nu pot trece sub tăcere și faptul că am fost un traseist notoriu: Uniunea pentru Reconstrucția României-Partidul Democrat-Partidul Umanist din România-Partidul Național Liberal-Partidul Liberal Democrat-Partidul Forța Civică.
Știau ce știau băieții despre mine, cei care m-au sunat să vin la întâlnirea cu Marian Munteanu de la Iași...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu