duminică, 29 martie 2009

A reizbucnit scandalul la Liga Studenţilor Economişti. OTV-izarea LSE

Iustin Iftode, unul din liderii de opinie ai Ligii Studenţilor Economişti, sare iar la gâtul lui Daniel Juravle, fost preşedinte, fost student reprezentant de la FEAA, fost student reprezentant în Biroul Senatului UAIC. Un fel de Gânju dar mai uman şi mai viclean. Şi mai apropiat de interesele colegilor săi.

Este a doua oară când LSE se fărâmiţează. Prima dată, LSE s-a spart prin plecarea lui Cătălin Ivan, actual şef la SAPARD Iaşi şi candidat PSD la euroalegeri. Cătălin Ivan a înfiinţat ASTEC (Asociaţia Studenţilor Economişti). Acum Daniel Juravle, excelent colaborator cu gaşca fenechiotă de la universitate, atacă şi el stabilitatea instituţională a LSE, plecând cu grupul de admiratori manelişti înfiinţând o chestie nu se ştie de ce natură.

Sunt FOARTE curios ce răspuns va avea conducerea Alianţei Naţionale a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) faţă de diminuarea crescândă a prezenţei sale în cel mai puternic centru universitar din Moldova.

Eu am bănuit ceva motivaţii politice în atacul-fulger întreprins de Iustin Iftode şi Bogdan Robu împotriva racheţilor lui Daniel Juravle. Nu este exclus ca cineva apropiat lui Oprea să fi autorizat izbucnirea ostilităţilor. Când cineva ca Iustin Iftode face atâta zarvă ar fi logic ca eu să speculez un Richelieu portocaliu în spatele acestei repoziţionări de putere. Mai ales că NewsIasi a popularizat din plin acest conflict puternic. (Acoperirea ciocnirilor de la LSE de către NewsIasi poate fi comparată to a limited extent cu acoperirea primul război din Golf de către CNN).

Păi să vedem:

Oprea-portocaliu

Işan-galben

Daniel Juravle-galben

Bogdan Robu-portocaliu

atacul pe chestiunea Romtelecom-Oprea vs. Işan în Ziarul de Iaşi, bordel pentru galbeni şi portocale

atacurile de la UAIC împotriva lui Oprea în campania pentru locale

trădarea lui Oprea de către unul dintre prorectori

NewsIasi tributar unor interese liberale (Iulian Micu-Marius Dangă) dar şi celor portocalii (Dumitru Oprea)- factor de publicitate pentru oponenţi

Şi acuma avem acest război intestin la LSE.

O, da. Anul ăsta va curge mult sânge la Universitate. Uitându-mă în blogul meu de cristal, văd aşa nişte scandaluri fioroase prin Senat, nişte procese împotriva Universităţii, reizbucnirea conflictului Oprea-Fenechiu legat de Grădina Botanică, văd şi lup fioros (ARACIS) suflând peste coliba purceluşului galben (Universitatea). Mai văd nişte procese deschise de Işan împotriva mea dar asta e mai puţin interesant pentru voi, presupun. N-aveţi bani să cumpăraţi ţigări la copchii voştri. Ce, îmi daţi bani de avocat să scap teafăr de Işan?

Pe de altă parte, când treceţi pe lângă fostul turn de apă al UAIC şi vă întrebaţi de ce nu l-au terminat şi când au de gând să-l termine, vă avertizez că aveţi halucinaţii şi că fostul turn de apă a fost reamenajat din octombrie anul trecut. AICI

În altă ordine de idei, blogul LSE a fost lichidat de forţe obscure.

Până la urmă de ce nu s-a făcut publică alegerea noii conduceri a LSE?

Băieţi inteligenţi, ăştia de la Conest, şi-au dat seama că s-a schimbat buzunarul în care trebuie vârâtă şpaga.

9 comentarii:

  1. Mai Paulică, te-ai crede şi tu vreun Jack Ruby pănă la urmă. Sper ca pistolul tau sa fie cu jet de apă. Chiar nu te plictiseşti de scris tâmpenii? nu-ti mai reamintesc sa-ti iei nevasta, copii, servici full-time, etc. Dar nu te mai lega de anumite lucruri, ultima data cand ti-am reamintit asta ai scris ca am atentat la viata ta si ca te-am amenintat. Eu as fi mai circumspect in a face asemenea declaratii. Cat despre mediatizarea unor persoane de un cras anonimat, gen rascolitorii de pudra de cacao din CoceniLand, FORGET ABOUT IT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anrei, mai baiatule, tu n-ai totusi de lins niste poponete faimoase? Sau de furat bani publici prin LSE, FEAA sau CCS?

    RăspundețiȘtergere
  3. mai baiatule... sa vezi ce poponete lingi cand te prind ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Andrei, parafrazandu-l pe Bombo, te invit sa-mi numeri cititorii:)) Si nu mai juca barbut cu Schrotter sau Danga. Daca mai comentezi mult pe blogul meu, m-as vedea obligat sa intru si eu pe blogul tau sa vad daca esti la fel de putin inteligent ca mine.
    Numai bine si furturi cat mai discrete din bani publici!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trecand de faptul ca esti un LAZARUS al Bblogosferei,de care rade lumea,as tine mortis sa te intreb:

    Cum ai numi un om care injura LSE,iar la o saptamana dupa il vezi la CCS la un eveniment organizat de respectiva liga,la cersit mancare si bautura moca?Lucrul asta l-ai facut tu si se numeste Ipocrizie si lins in poponetz.Cat despre noua asociatie,atat timp cat nu exista dovezi ca Juravle ala o face parte....ciocu mic.Iftode mananca si el zacusca ca nu-l baga lumea in seama si e catzelu ala mic si batut de Robu-cocalarul FEAA.

    RăspundețiȘtergere
  6. draga spirit care i-ai cuprins gandirea genialului paul,
    te rog sa-l lasi in pace, eu nu sunt o persoana implicata in politica, afaceri sau alte ramuri obscure amintite. Eu sunt doar o persoana care lucreaza la o firma privata si atat. daca ai de facut acuze nefondate iti zic doar ca nu e frumos. nu te amenint si nici nu te dau in judecata. Sper ca adevaratul paul sa iasa la lumina!

    RăspundețiȘtergere
  7. PS: daca te fac sa iti curga borsu' pe nas,se cheama ca esti din psd???

    RăspundețiȘtergere
  8. @asdad: bre, papushelule, mai baiatule, prin prisma celor zise de miron mitre cu agaricii adunati la comentarii directionate ca prezervativele folosite in cosul de gunoi, mai baiatule, iar v-ati adunat acolo in camera lui daniel juravle ca sa-mi murdariti frumusete de blog?
    Da, am mancat de la leberalii economisti ai lui Daniel. Am mancat si de la Dumitru Oprea, in martie 2008, si de la PUR in 2004. Raspunsul meu este sa te trimit sa analizezi campania condusa de Dick Morris intr-o tara din America de Sud. Baga la cap incidentul "portretul".

    RăspundețiȘtergere