duminică, 17 februarie 2008

Despre Gherila Digitala

Cand am propus manipularea media prin Gherila Digitala, nu aveam in gand manipularea efectuata de factorii politici. Nu ma gandeam la a plati blogerii pentru a face politica partizana.
Aveam in gand manipularea efectuata numai de membri sau simpatizanti ai partidului prezidential. Nu s-au adus niciodata argumente de ordin logic, juridic, politic etc. impotriva propunerii mele.
Reactia d-lui Carlan si a satelitilor sai din blogosfera mi-a aratat ca se simteau cu musca pe caciula.
Domnule Micu, de ce mi-ati cerut sa va scriu un mesaj si nu mi-ati raspuns? Pentru ca mintiti ca nu ati avut timp sa-mi raspundeti.
25 ianuarie-mesajul d-lui Micu pe blogul meu
25 ianuarie-raspunsul meu pentru d-l Micu
30 ianuarie-eu anunt inchiderea blogului
2 februarie-pe blogul sau, d-l Micu spune:
"Pe blogul acestui Paul Sava eu mi-am publicat emailul, pentru o discutie 'private', asa ca nu vad de ce as face-o publica.
Oricum, pentru a-ti potoli curiozitatea, dialogul meu cu acest "Fortos portocaliu" s-a rezumat in a-i citi emailul pe care mi l-a trimis si a cauta timp sa-i raspund.. Insa pina sa apuc sa scriu un reply, si-a inchis blogul..
Acum .... sper ca nu din cauza mea, ca nu i-am raspuns eu la timp"
Las poporul din blogosfera sa judece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu