miercuri, 20 februarie 2008

Măi să fie...

Dan Cârlan şi Dumitru Oprea au fost colegi de partid? Unde? La PNL? Şi s-au înţeles? Mai întâi a plecat Dan Cârlan din partid? ( A se citi: şi-a lăsat colegii la greu, notaţi bine: oare la PD-L n-ar face la fel...) Buuun. Oare de ce? Şi dup-aia Dumitru Oprea s-a certat cu Relu Fenechiu şi a trecut la PLD? Aha. Buuun. La PLD nu era coleg de partid cu Dan Cârlan? Nu? Era bine, atunci. Buuun. Şi prin eforturile lui Băse a devenit Dumitru Oprea coleg de partid cu Dan Cârlan, eroul din 2004? Aha. Buuun. Şi voi ce ştiţi, ei se înţeleg, aşa..., de obicei? Nu puteţi să-mi spuneţi? Buuun. Şi Dumitru Oprea a criticat la conferinţa de presă în termeni foarte duri iniţiativa " fasole şi cârlan"? Aha. Buuun. Să tacă maliţioşii care spun că "Oprea a măturat pe jos cu Cârlan". Ciocu' mic! Şi Dan Cârlan a tăcut din gură? Nici asta nu-mi spuneţi? Măi, da' sunteţi secretoşi, nu glumă. Buuun. Eu sunt mic, nu ştiu nimic. Şi Dan Cârlan a renunţat la ideea aia nasoală gândindu-se că va avea totuşi sprijinul lui Dumitru Oprea ca primar? Aaa...S-a înşelat? Buuun. Adică nu, răuuuu. Şi...ia soptiţi-mi la ureche: O să-l ajute Dan Cârlan pe Dumitru Oprea ca un bun şi abil politician şi bun creştin ce este?
Aha. Buuun. E clar: Dumitru Oprea va fi primar! Sper că al municipiului Iaşi. Sau cât mai aproape de oraş. Anul ăsta, sper?
Aştept reacţii! Nucleare,probabil. Marius, tu ce nu ştii?

Un comentariu:

  1. Nu pot predinte ca cunosc foarte bine cele doua personaje. Am fost colegi de partid ba chiar dl rector mi-a fost indrumator de lucrare la master. Dar imi permit sa cred ca dl Oprea nu-l suporta pe Dan, pur si simplu, pentru modul sau de a fi iar dl. senator se simte, in prezenta rectorului, in inferioritate. Observ ca nu pot spune ”fost rector”, nu stiu de ce?

    RăspundețiȘtergere