sâmbătă, 16 februarie 2008

Ordinele confuze nu se execută, domnule Cârlan!

"[...]va rog sa retineti ca nu putem sa ne asociem nicicum genului de mesaje precum cel postat de dv pe blogul personal (cel portocaliu).
Nu vreau sa intram in nici un fel in polemica pe aceasta tema, dar va spun ferm ca acestea ne fac rau si voi fi nevoit sa o spun si public (adica pe blog) daca continua.
Noi ne delimitam clar de manipulare si asumarea de identitati false (fie ele si politice).
V-ati gandit ca puteti parea, la fel de bine, un "manipulator de forum" care asuma in fals culoarea portocalie si da pe blog mesaje care compromit imaginea PDL?" -fragment dintr-un mesaj de-al senatorului PD-L de Iaşi Dan Cârlan către mine.
Ce mesaj anume v-a supărat? De ce nu v-aţi argumentat poziţia? M-aţi luat de prost. Faptul că am criticat acţiunea "fasole şi ciolan"? Faptul că am criticat dur pe sateliţii Dumneavoastră de la UTI şi de la ASR, pe care vă bazaţi în campanie? Faptul că l-am susţinut în mod repetat numai pe domnul profesor Oprea şi Dumneavoastră nu v-am acordat nici cea mai mică atenţie?
Pentru că ordinul dat de Dumneavoastră a fost confuz, nu l-am aplicat în totalitate. Greşeala mea e că m-am retras temporar din blogosferă cu coada între picioare. Voi răsplăti cândva contribuţia Dumneavoastră la acest demers.
Împreună cu Florin Gheţău şi cu Iulian Micu aţi decis ca sunt prea vocal, prea pro-PLD şi aţi decis scoaterea mea pe uşa din dos! M-am convins că Jurnalul de Est şi Newsiasi va sunt aservite prin cele două pretenţii de jurnalişti.
Iulian Micu pretindea ca a primit un mesaj de la mine dar nu spune, cu sinceritate, de ce nu a vrut să-mi raspundă. În mesaj negam orice afiliere personală cu Dumneavoastră şi cu d-l profesor Oprea. De ce Iulian Micu mi-a cerut să-i trimit un mesaj? Să-i spun ce? Abordarea sa eliptică denotă aservirea făţisă faţă de tabăra Cârlan din PD-L Iaşi. Florin Gheţău şi Iulian Micu au făcut pe niznaiul deşi măcar bănuiau de ce am fost dat afară din blogosferă. La atâta ipocrizie, eşecul patronului la locale este rezultatul firesc!
Ruşine!
Mă retrag pe poziţii neutre faţă de domnul profesor Dumitru Oprea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu