luni, 24 martie 2008

Aştept un răspuns

Astăzi, în jurul orei 10, am depus o cerere de informaţii la Registratura Rectoratului prin care am cerut lămuriri privind desfăşurarea evenimentului organizat de Liga Studenţilor Economişti: Miss Cuza din 20.03 a.c. Cererea este adresată prof. univ. dr. Vasile Işan, Rectorul UAIC. Cererea are numărul de înregistrare 5032. Nu sunt în măsură să divulg conţinutul cererii. Am depus cererea în calitate de student al Facultăţii de Litere. Îmi exprim speranţa de a nu primi totuşi răspunsul în termenul prevăzut de Legea 544/2001 pentru că nu am formulat-o în baza legii respective.
Am refuzat şi voi refuza să vă răspund întrebărilor, domnilor şi domnişoarelor din presa locală, întrucât aştept răspunsul oficial al Rectorului. După ce primesc răspunsul, voi face demersurile necesare, dacă este cazul. Uneori am răbdare, uneori nu am răbdare.


Către Daniel Juravle:
Îţi propun un joc: cine clipeşte primul, pierde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu