joi, 13 martie 2008

Cine sunt si ce vreau

Ma numesc Paul Sava. Sunt din Roman-Neamt. Sunt masterand la Facultatea de Litere din cadrul UAIC.

Din 2002 am fost membru al urmatoarelor partide: PD, URR, PUR, PNL, PLD. Momentan nu fac parte formal din niciun partid politic. Am simpatii de dreapta. Sunt anti-comunist. Nu sunt fundamentalist si nici fanatic.

Sunt simpatizant al presedintelui Romaniei, Traian Basescu, si sustinator al liderilor locali ai PD-L Iasi. Mi-am exprimat in mod public sprijinul fata de presedintele Traian Basescu si fata de liderii Dan Carlan si Dumitru Oprea de la Iasi. Ceea ce nu ma impiedica de a ridica anumite probleme fata de discursul si strategia celor amintiti. Sunt de buna-credinta si nu caut sa fac vreun rau celor pe care ii sustin neconditionat.

Am fost acuzat de unii prieteni portocalii ca fac jocurile liberalilor, ba mai mult ca as fi o cartita liberala bagata in coasta domnului Dumitru Oprea. Total neadevarat. Astfel de acuzatii ma ranesc profund si nu fac cinste celor care pretind ca stiu sa aprecieze aderenta la programul unor lideri reformisti de dreapta.

Am participat de nenumarate ori la manifestari electorale ale presedintelui Basescu si ale PD-PLD-PD-L cu inima deschisa si cu speranta fata de schimbarea promisa in 2004.
Desfid pe oricine ar incerca sa ma acuze de falsitate. Imi asum in mod deschis si cu tenacitate opiniile si simpatiile politice.

Am deschis acest blog intrucat incercarea mea de a dialoga principial pe forumul Ziarului de Iasi s-a soldat cu un esec.

Evaluez posibilitatea de a transforma acest blog dintr-unul politic intr-unul cu o puternica tenta sociala.

Imi cer scuza fata de cel care ma certa odata cu blandete si-mi spunea ca: "Verticalitatea nu se justifica." Se pare ca totusi nu am inteles daca: "Oamenii te respecta mai mult atunci cand stiu ca nu poti faci orice compromis."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu