sâmbătă, 15 martie 2008

Florine, fa dreptate unui bloger! Daca esti amabil...

Florine, am fost primul care a anuntat, ce-i drept la tine pe blog, ca Irina Schrotter l-a trecut in blogrollul ei pe Dumitru Oprea.
Daca nu ma treci in blogrollul tau, iti promit ca pana la 15 iunie a.c. voi avea un numar dublu de vizitatori zilnici unici pe blogul meu fata de blogul tau.
Fii corect, te rog...
Filmul evenimentelor:
1. Primul articol al tau
2. Ce am spus eu la tine pe blog:
"Paul Sava spunea...
Intre timp Irina l-a trecut pe Dumitru Oprea in blogroll.
01 martie 2008 04:31"
3. Articolul tau injust
Puteai macar sa faci o trimitere cu link de genul "Paul Sava este primul care a observat ca Irina Schrotter l-a trecut in blogroll pe Dumitru Oprea".
N-am de gand sa ma razboiesc cu tine cum m-am razboit cu cele trei hamsii (lista "les victimes du crocodile"), ca esti baiat bun, dar obrazul tot ti-l bat...Am fost rabdator, dar da-mi si mie o felie din vizitatorii tai ca am postat pe blogul meu atatea linkuri spre tine...Am si eu treaba prin blogosfera ca si tine. Amandoi avem o agenda...
Multumesc anticipat.
Oricum stiu ca in vecii vecilor n-o sa fiu pe Newsiasi la blogul saptamanii deoarece voi, blogerii politici, sunteti o familie mare si fericita. Macar sa am totusi onoarea de a fi alaturi de Liviu Bratescu, singurul liberal adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu