duminică, 2 martie 2008

Mătărinte sau Terisaru? Mătăsancea sau Terincea?

PC Iaşi are o MARE problemă. Nu are sau nu vrea să propună un candidat propriu pentru primărie. DM şi-a pierdut vocea de la atâtea rugăminţi pe la arhitect, doctor şi la pupila lui Felix.
DM îşi pregăteşte transferul fie la PNL, este în tratative avansate cu Fenechiu, fie se alătură Irinei Schrotter, fie se retrage din politică că e o treabă prea grea pentru el.
Pe 15 ianuarie DM anunţa că va fi lansarea în jurul datei de 27 ianuarie. Aici.
La el în birou mi-a zis că a vorbit cu Felix şi că Felix îl va anunţa pe 27 februarie.
La un moment dat mai zicea că va fi anunţat candidatul pe 1 martie.
Astăzi DM a dat drumul lacrimilor sale. În loc să vorbească cu Terinte, îi transmite mesaj pe blog: "Matale să-ţi găseşti alt fraier că eu m-am săturat de atâta aşteptare. Te urăsc, dar rămânem prieteni."
Iată ce zice bietul profesoraş de la UTI:

"Pe masura insa ce timpul trece, constat ca posibilitatea de surmontare a principalelor dezavantaje ale candidatului PC in viitoarea lupta electorala (notorietate, etichete gen "satelit al PSD") este din ce in ce mai mica, astfel ca o candidatura a mea cu sanse pertinente tinde sa devina din ce in ce mai mult, o misiune imposibila...

In aceste conditii, imi rezerv dreptul unui refuz in eventualitatea primirii unei propuneri ferme de candidatura la functia de primar din partea filialei municipale a PC Iasi."
Dragă plângăciosule, eu ţi-am spus din timp că nu vei fi candidat la primărie. Ori eu sunt mai inteligent ca tine, ori lu' dom' doctor nu-i plac blogării partidului. Regret sincer, îmi pare foarte foarte rău pentru tine că adulţii din PC nu te-au lăsat să te joci de-a primăria.
Soluţia ta poate fi Irina Schrotter. Ea întotdeauna va primi cu braţele deschise marginalii celorlalte partide. La ea întotdeauna se va găsi loc pentru încrezuţi, pentru imorali, pentru plângăcioşi şi pentru tineretul idealist al PCR.
Vezi că lumea vorbeşte pe la spate că vei pleca dintre noi blogării pentru că oricum tu ca blogăr vroiai să-ţi faci imagine.
Blogărimea ieşeană care s-a săturat de Impertinenţa Voastră îţi transmite următoarele:
LASĂ-NE! LASĂ-NE!
WEB 2.0 E PREA GREU PENTRU TINE! MULŢUMEŞTE-TE CU WEB 0.0!
CAPUL LUI MĂTĂSARU VREM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu