duminică, 2 martie 2008

MULŢUMIRI

Mulţumesc celor care mi-au recomandat în această seară să am grijă de sănătatea mea.
Mulţumesc celor care mi-au promis în această seară că vor avea grijă de mine.
Mulţumesc celor care mi-au spus în această seară că mi-au citit blogul.
Mulţumesc celor care m-au asigurat în această seară că vor avea grijă să nu mă mai extenuez cu blogul.
Mulţumesc celor care mi-au transmis în această seară că sunt profund îngrijoraţi de integritatea mea fizică.
Mulţumesc celor care vorbesc foarte tare la telefon când sună seara.
Mulţumesc celor care s-au interesat de părinţii mei.
Mulţumesc pentru tenacitatea cu care aţi vorbit la telefon.
Mulţumesc celor care mi-au adus aminte în ce cămin al UAIC stau.
Mulţumesc celor care mi-au citit la telefon orarul.
Mulţumesc celor care păstrează fotografia mea pentru orice eventualitate.
Mulţumesc celor care mi-au adus aminte că servesc cafeaua de dimineaţă la Balena la ora 12.
Mulţumesc celor care m-au întrebat ce părere am despre atacul de azi asupra sitului.
Ce ziceţi? Veniţi mâine la Balena să servim şi noi o cafea? Să mai discutăm, alea,alea. La 12 fix! Vă poop!