duminică, 16 martie 2008

Pentru dorojanel primarel

Nu sunt politician, deci pot sa fac ce vreau cu blogul meu. Daca ai fi fost cat de cat inteligent,ai fi vazut ca desi am scris pe blog ca am activat moderarea comentariilor,nu am facut asa ceva pana la urma. Spre deosebire de nimicnicia voastra, nu sunt adeptul cenzurii.
dorojanel primarel spune pe blogul lui:
"Ipocritul de servici

Zilele trecute am avut un schimb foarte prietenesc de pareri cu Daniel Matasaru privind lipsa anumitor carti de joc pentru a realiza cea mai buna mana.... pentru castigarea partidei de poker de pe 1 iunie. Insa, acum imi dau seama, ca in cadrul acestui schimb de pareri nici eu nici Daniel nu am luat in calcul cele doua carti ce se tin de obicei in cutie, cartile nejucatoare, ma refer la cei doi Jokeri, unul alb-negru, celalalt color. Am reusit sa identific unul din cei doi Jokeri, pe cel alb-negru, ofuscat ca este tinut in cutie, contrariat ca nu il scoate nimeni la joc si inca nerealizand ca este inutil, jocurile la care poate fi folosit un asemenea Joker nu se mai joaca demult. Ce ma contrariaza pe mine, este ca aceasta bucata de carton, ce se crede carte de joc, in ciuda cartonului aparent lucios pe care este printata, face parte dintr`un pachet de carti cu care se juca septica pe la scolile tip Stefan Gheorghiu. Ce ma mai contrariaza este ca pe langa pretentia de a fi reinventat jocul de poker pentru a`si gasi menirea, aceasta bucata de carton tinde la trasaturi umane cum ar fi atitudinea insa nu ii reuseste decat o monumentala ipocrizie, culmea, clamand ipocrizia.
Stimate ipocrit de servici, inainte de a sari sa urli din gatul strangulat de fularul tau multicolor, ipocrizie, constientizeaza ca nu esti decat o carte de joc menita a sta in pachet, nefolositoare.
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu