miercuri, 23 aprilie 2008

Da, am observat.

Azi, in facultate, o domnisoara care scrie la Opinia lui Condurache m-a oprit cu gesturi nervoase ca sa-mi reproseze ca nu am observat ca a fost introdusa in Opinia reclama pentru Iulian Dascalu. Domnisoara de la Jurnalism s-a declarat dezamagita de faptul ca eu, un anti-PSD-ist convins, nu am luat atitudine pe blog despre "prostia asta". Bine, acum am luat atitudine. Multumita? Dumneavoastra, ca jurnalista, nu ati aflat inca cine este finantatorul principal al primarului PDL de Cluj, Emil Boc?
Cu aceasta ocazie am fost pus la curent privind un inalt grad de nemultumire al redactorilor de la Opinia (studenti, colegii mei de la DJSC) care s-au cam saturat sa scrie articole comandate de Daniel Condurache, profesor de jurnalism cu O (zero) carti publicate in domeniu. Se pare ca un grup de redactori de la Opinia lucreaza la un material prin care sa dea la iveala practicile staliniste de la Opinia. Abia astept! Brrrr. O sa fie ditamai scandalul...Pe de alta parte, ganditi-va ca daca faceti asa ceva viitorul vostru in presa va fi imposibil, datorita influentei uriase de care se bucura Daniel Condurache. Sper ca veti fi pragmatici si nu veti fi prea emotivi. Nu de alta, dar chiar am nevoie de un om in interiorul Opiniei ca sa-mi spuna ce tarasenii mai pune la cale Daniel Condurache.
Drept concluzie preliminara, ce e rau in faptul ca Daniel Condurache ii face reclama lui Dascalu? Poate vrea dansul sa-si schimbe masina, sa-si ia un Audi, de pilda. Sau sa cumpere pentru toata redactia Opiniei cate o inghetata.
Voi primiti note pentru ce faceti la Opinia? Si la Cuzanet sau la AlmaMater?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu