joi, 3 aprilie 2008

Pana imi aproba Catalin Ivan comentariul

Am trimis un comentariu pe http://catalinivan.wordpress.com/2008/04/02/iasi-plus/.
Pana cand Catalin Ivan va binevoi sa-l aprobe, il postez pe blog ca sa stiu una si buna.

Dragul meu neeuroparlamentar, te contrazici in afirmatii: pe de o parte sustii ca vad dusmani peste tot si ca ii asociez cu pesedistii, pe de alta parte tu insuti afirmi ca il ascult cu interes pe Cristian Diaconescu. Deci unde e argumentul tau, in afara faptului ca vrei sa-mi creezi o imagine negativa pentru (:D) cititorii tai? Ceea ce aduce un picutz cu calomnia...
Cred ca esti blestemat de Solcanu sa nu intelegi intrebarile ce ti se pun pe blog. Stai foarte foarte prost la capitolul persuasiune...Pacat, nu ai deloc stofa nici de Ponta, nici de Corlateanu si nici de C. Diaconescu...
Citesc cu atentie blogul tau de ceva vreme si nu mi-am putut da seama unde zacea in tine ironia pe care ai folosit-o impotriva aliatului vostru, insul de la Fene Grup...Stii la ce ma refer. Prietenul tau, Iulian Micu, a avut grija sa se afle. Unde altundeva decat pe newsiasi...
Pastram legatura, ok? Sau te plictisesc?
Poate intre timp te inveti sa argumentezi...
Nu mi-ai raspuns daca te-ai nascut si daca esti educat in Iasi...Nu-i nimic. Nu pun la inima. Presupun ca raspunsul ti-ar fi net defavorabil...

Ce ai patit, Cataline, mon ami? Te critica un prapadit de bloger si gata ai activat moderarea comentariilor? Te-ai suparat pe mine, mai politician al stangii democratice europene si moderne si asa mai departe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu