miercuri, 2 aprilie 2008

Vesti foarte bune!

Florin Ghetau a anuntat ca nu vine la blogmeetul organizat de visurat-Irina Schrotter.
Detalii pe blogul lui. A dat Florin Ghetau semnalul boicotului impotriva lui visurat, cel mai cunoscut si cel mai rasist "bloger" din Iasi? I se vor alatura oare si alti blogeri? Va fi Dan Carlan corect din punct de vedere politic? Sau isi va asocia imaginea cu aceea a unui rasist? Raspunsurile vor fi date sambata.
Update: Florin Ghetau nu declara negru pe alb ca nu va veni la blogmeet, dar in primul raspuns spre "un vis spulberat" a strecurat 3 indicii pentru a-si justifica neprezenta. visurat pune presiune pe Florin Ghetau pentru a obtine o confirmare categorica, dar nu cred ca o sa-i mearga. Sau ma insel?

2 comentarii:

  1. Mai baiatule... cine esti si ce-i cu tine?? pe ce lume te afli... mai termin-o cu prostiile si treci la munca.. destui filosofi in tzara... ia si produ ... tu ai fost vreodata in stare sa faci un bal de 3000 de persoane...sau sa platesti 4500 de euro...tu ce crezi ca daniel trimite studentii sa praseasca la vreun partid sa faca rost de bani... liga are a avut si va avea totdeauna un caracter apolitic... sper ca nu esti si tu vreun exemplar canin care ashteapta vreun cubushor de Chappy ca sa latre... oricum analizeaza nu exploda... ce crezi k eu votez cu nikita... dar din bun simt... ai fost acolo sa vezi... nu mai exagera cand nu e nevoie... Vorba multa saracia omului..asa ca la munca!

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim: am aprobat acest comentariu anonim intrucat nu contine injurii si nici amenintari cum au fost in cele 30 de comentarii pe care le-am respins in ultimele 10 zile...Este un comentaru critic, dar acceptabil ca ton.
    Raspuns: lucrez, aduc venituri la buget, sunt colaborator al unei firme. Nu pretind ca sunt filosof, nu ma imaginez a fi unul.
    Daca te referi la eroarea grava facuta de Daniel Juravle si LSE, sa stii ca urmeaza sa fac cateva mutari legitime de presiune asupra conducerii UAIC. Nu am fost la Miss Cuza, e adevarat, dar am fost informat de cei care au fost ca au fost folosite resursele si imaginea Universitatii pentru o actiune cu iz electoral, lucru prohibit de Codul de Etica.
    Nu am pretins/acceptat si nu voi pretinde/accepta vreun avantaj de orice tip ar fi el pentru atitudinile mele in favoarea unei persoane. Am constiinta curata in aceasta privinta.
    Cand am ceva de spus o spun chiar daca ma inscriu in registrul ironic, sarcastic sau pamfletar. Incerc sa aduc de fiecare data argumente. Nu inteleg de ce nu mi se raspunde si mie cu argumente.

    RăspundețiȘtergere