sâmbătă, 31 mai 2008

Traiasca PCR!

Cu ceva timp in urma am fost la un concurs de angajare la o institutie publica.
Concursul a avut 2 etape: examen scris si interviu.
Trecand peste faptul ca nu s-a respectat legea, schimbandu-se regulile jocului in timpul jocului (abia in timpul examenului scris am fost anuntati ca pentru a intra la interviu trebuie sa obtinem cel putin 7 la scris), au avut loc tot felul de ciudatenii.
Am fost 12 candidati la scris. Au fost 6 care au luat nota minima la scris pentru interviu, printre ei m-am numarat si eu. Al saptelea om care a intrat la interviu...ei bine, in cazul lui lucrurile sunt destul de dubioase. Pe prima lista cu rezultatele de la scris aparuse cu nota 6.50, nota ce nu-i permitea sa se prezinte la interviu. La un moment dat m-am intalnit cu respectivul care-mi spusese ca a facut contestatie ...verbala si ca i s-a recorectat lucrarea rapid si a luat 7, nota minima pentru a se prezenta la interviu...Doar ca pe lista finala cu notele (adica notele de la scris pentru cei care au avut dreptul sa se prezinte la interviu si notele de la interviu), individul figura cu 10 (!) la scris si 7 la interviu...O distanta enorma de la 6.50 la 10...
Cu doua zile inainte de examenul scris (examenul scris si interviul au fost in 2 zile consecutive), individul (pe care il cunosc, din pacate) discutase cu mine si-mi spusese ca este sigur ca va primi postul (erau disponibile 2 posturi) deoarece prietena lui lucreaza in institutia publica care organizase concursul si ca acea prietena a lui cunoaste ("este pe bune cu") pe unul din, sa zicem, sefii institutiei. Tipul isi exprimase dorinta ca si eu sa pot lua concursul pentru a lucra impreuna. El era sigur 100% cu doua zile inainte de examenul scris ca va lua concursul si ca va lucra in acea institutie. A avut dreptate. A primit postul. Eu nu am primit. Decat o lectie de viata.
Traiasca Pilele Cunostintele si Relatiile! Traiasca PCR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu