vineri, 6 iunie 2008

Nu am postat pe forumul Ziarului de Iasi!

Am primit semnale conform carora schimburile de replici de pe forumul Ziarului de Iasi incepand de ieri seara si pana acum contin extrase din Scrisoarea deschisa.
De vreo 5 luni nu mai postez niciun comentariu pe ziaruldeiasi.ro.
Nu am indemnat in mod direct pe nimeni sa foloseasca Scrisoarea "golanului" sau extrase din ea in dezbateri publice televizate sau in razboiul electoral electronic purtat pe forumuri.
Stim cu totii ca forumul Ziarului de Iasi este masa de scris a poetului Bogdan Baghiu...Cum mi-as permite eu sa pun la indoiala autoritatea maestrilor Baghiu si Greavu?

2 comentarii:

  1. Ai vreo poza cu Nichita in locul vreunei icoane? Stii, sustii ca nu ai nici o treaba cu el insa ai aceiasi atitudine ca vechii jurnalisti odinioara. Vorbesti de Oprea de parca ar fi ultima rufa. Este parerea ta si o respect. Insa cred ca pui prea mare pasiune. Ai grija la tensiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt pro-Nichita.
    Nu am de gand sa activez in politica sau in presa.
    Pentru a avea legitimitate morala, Oprea trebuie sa iasa in public si sa spuna cu ce s-a ocupat inainte de 1990 dpdv politic.

    RăspundețiȘtergere