joi, 17 iulie 2008

Aurel loveste in prietenii Irinei

Nu încetez să mă minunez faţă de harababura de la PDL Iaşi. În loc să se pregătească de guvernare, aşa cum i-a promis Băsescu acum aproape o lună, amintita filială e sfâşiată de orgolii duse la extrem, incompetenţă crasă şi nesimţire, totul garnisit cu aranjamente politice dispuse din afara partidului.
Ca atare am făcut un exerciţiu de imaginaţie şi m-am pus pentru 15 minute în pielea lui Băsescu.

**************
Primul gând: "cum dracu de n-am obţinut nimic la Iaşi la locale? Păi am Suceava, am Neamţul, am şi Botoşaniul, dar la Iaşi nimic, nimic. Cine naiba e incompetentul care a făcut atâta prăpăd? Cârlan. Îl ştiu, e cel despre care mi s-a tot spus că e cumpărat deja de greii locali. Şi atunci de ce nu a zburat de la şefia filialei? Trebuie neapărat să-i iau de urechi pe Boc, Videanu, şi Blaga pentru asta.
Dar pe cine pun în loc? îmi plăcea la un moment dat Oprea, părea băiat spălat, dar e moale, moale de tot. Şi nici nu are zvâc. Cârlan l-a citit şi-l modelează cum vrea el. Atunci pe cine să pun şef? Nu e nici unul mai de soi pe-acolo. Movilă? ha-ha. Mihaela Popa? O ştiu prea puţin. Îmi trebuie deci unul din afara partidului, dar cine?
Mă rog, hai să văd ce e cu listele la Parlament venite de acolo. Aaa! Doamne fereşte! Ăştia au înnebunit. Ce caută acolo Şerban ăsta? Cum naiba să-l voteze amărăştenii, uite ce charismatic e. Sau pe balerina asta. Uite că o cheamă şi franţuzeşte, Narciza. Doamne ce nebunie. Şi uite-l şi pe Oprea. Alături de ăştia? Ce-o fi în capul lui? L-au îmbârligat din nou? Halal politician. Filială de nimic. Dacă nu intervin eu iar s-alege praful, aşa că trebuie să bag fierul roşu”.
*********

Pune cineva pariu cu mine că măcar jumătate din scenariul de mai sus s-a consumat deja la Cotroceni?
Aurel DOBAŞU

Iasicastiga.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu