duminică, 31 august 2008

De ce se agita degeaba Ionut Ganju?

Pentru ca fostii lideri studentesti au intrat in politica si si-au folosit la maximum capitalul de imagine ca lideri.

Fosti lideri studentesti (formali/informali) alaturi de care vrea sa vina Ionut Ganju ca viitor politician:

Cristian Adomnitei (ANOSR)
Florentin Gust (USR)
Marius Danga (Liga Studentilor Economisti)
Daniel Matasaru (Liga Studentilor Electronisti-USR)
Anghel Ficu (ANOSR)
Andrei Luchian (Asociatia Studentilor Informaticieni din Iasi
Mihai Pricop (Alianta Studentilor Romani din Iasi)
Alexandru Ciobanu (Organizatia Studentilor la Studii Europene Iasi)
Adrian Caliman (Liga Studentilor Electrotehnisti-ANSOR)
Razvan Andries (Liga Studentilor Electronisti)
Costel Alexe (Liga Studentilor de la Geografie si Geologie-USR)
Catalin Ivan (ASTEC)


Cine nu poate sa inteleaga disperarea lui Ionut Ganju? Problema e ca toti liderii mentionati au o facultate terminata!!! Si nici nu au apelat la mila lui Dumitru Oprea, fost rector, pentru a primi loc la camin.

Later edit
@Marius Danga: Nu am auzit in viata mea de Daniel Minciuna (sorry), iar de Paul Kmen parca am auzit odata, da' nu era de bine...Am tinut cont totusi de sugestiile tale si i-am scos din ecuatie pe Liviu Bratescu (fff. bun profesor de istorie, nu profesoras amarat de provincie cum il califica distinsul Alexandru Ciobanu...), pe Daniel Juravle (tot nu m-am lamurit cum ati deturnat fonduri publice la FESTUDIS si cum au ajuns banutii la Cristi A.). Am corectat la Catalin Ivan (plangaciosul neeuroparlamentar), la Adrian Caliman (ramane ANOSR sau e UNSR/USR?). La rasistul ala de Matasaru am gresit neintentionat organizatia, stiam doar ca a fost la UTI. Alti fosti lideri studentesti care sa fi ales cariera politica chiar nu mai stiu. Poate Catalin Turliuc, Dumitru Oprea, Mihai Razvan Ungureanu la UTC, da' nu-s deloc sigur asa ca fac ciocu' mic.
@dany: in ce rahat m-am bagat la sugestia unui prieten binevoitor la faza cu Miss Cuza-Schrotter... Oricum sunt bucuros ca fostul rector Oprea si noul Rector Isan se situeaza in Senat pe pozitii divergente. Si cum ati reusit, voi liberalii, cu accesul la dosarele Secu sa santajati membri compromisi ai Senatului UAIC ca sa-l impuneti pe prof. Isan la conducerea UAIC? Anyway, v-a reusit si felicitari.

4 comentarii:

  1. Cateva observatii:
    - Dan Matasaru nu a fost niciodata in L S Economisti ci Electronisti
    - Andrei Luchian cred ca a fost membru ASII dar nu a folosit niciodata aceasta calitate in viata politica.
    - Adi Caliman s-ar supara sa stie ca l-ai bagat in LS Electronisti cand el a fost la Electrotehnica
    - Daniel Juravle nu este implicat in politica, din cate stiu eu
    - Catalin Ivan a fondat si ASTEC-ul a carui presedinte a fost
    - Liviu Bratescu nu a fost, din cate stiu, membru in vreo org. de studenti

    ... si i-as mai adauga pe:
    - Paul KMEN - AIESEC
    - Daniel Minciuna - BEST

    ... despre dl. Gamju nu vreau sa comentez. Nu am ce.

    Numai bine,
    M.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu marius...nu sunt bagat in politica...dar este timp pentru toate si pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. paul, daca as fi profesor ti-as da din compasiune nota 10 la partea de SF-uri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Paul eu nu sunt in politica inca. Asa cum spunea si Daniel: "toate la timpul lor" si nici liderul OSSEI nu sunt. Am insa alte functii pe care tu nu le stii si nici nu au legatura cu politicUL.

    RăspundețiȘtergere