marți, 2 septembrie 2008

Atentie la prietenii binevoitori!

Un prieten binevoitor m-a impins la a strange niste semnaturi acum 1-2 ani pentru un protest fata de conditiile de cazare dintr-un camin UAIC recent modernizat. Consecinte: rectorul de atunci ma amenintase cu darea in judecata pentru falsificare de semnaturi si pentru afectarea imaginii UAIC.
Un prieten binevoitor m-a impins sa candidez pentru alegeri la Consiliul Studentesc de la Litere ca sa blochez accederea in Senat si in Consiliu a membrilor ASR. Consecinte: am pierdut pentru ca alegerile erau fixate de fostul rector in presesiune cand nici picati cu ceara nu vin studentii sa voteze la alegeri interne. Plus ca acelasi prieten binevoitor imi promisese sprijinul colegilor de la Jurnalism. Sprijin pe care nu l-am obtinut.
Un prieten binevoitor s-a dus la fostul ViceRector L. Iacob, Relatii cu Studentii, ca sa propuna Biroului Senatului infiintarea Biroului de Informare pentru Studenti cu rol initial de a preveni alte scandaluri de genul celui provocat de mine cand am strans 220 de semnaturi de protest fata de conditiile de cazare improprii din C2-Targusor. Consecinta: cand acest prieten binevoitor a eliberat postul primit la BIS, nu am fost reusit la concursul de angajare pentru acelasi post.
Un prieten binevoitor mi-a cerut sa iau atitudine fata de ceea ce s-a intamplat la Miss Cuza si sa inaintez o solicitare de info la noul rector UAIC. Consecinte: mi-am consolidat imaginea la varful UAIC de rebel si de protestatar si de vesnic nemultumit.

Adriane, nici nu stii cat de mic incepi sa fii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu