sâmbătă, 13 septembrie 2008

Vă rog eu tare frumos să nu mai lăsaţi pe alţii să posteze comentarii în numele meu

Deja sunt cel puţin 3 bloguri unde s-au postat comentarii sub numele meu fără ca eu să aflu la timp despre asta.
Administratorii următoarelor bloguri: irinapentruiasi.blogspot.com,tineripentruiasi.blogspot.com şi codexpolitic.us au permis furtul de identitate. Nu sunt supărat tare, dar sunt un pic confuz, WHY?
Tot nu aprob raportul Mikko şi tot nu cred că Ramona Mănescu este o proastă. Poate uşor naivă, dar nu proastă. Şi mă repet, nu sunt liberal, nu-mi place petrolul tip Patriciu (ce bine îţi stă, Dinule, în cătuşe..) şi nici nu ling ceasul de aur al lui Relu ca să ajung în Consiliul Local Iaşi. În schimb Marius Dangă are mai mulţi neuroni decât Juravle. Pentru că îi şi foloseşte.

Later edit
Trasaturi comune pentru blogurile blogspot pe care s-au postat comentarii false in numele meu:
- comentariile sunt moderate=cenzurate
-nu exista o persoana cu nume si prenume care sa-si asume administrarea blogului
-se posteaza enorm de multe comentarii anonime, de cele mai multe ori servite
-raspunsurile administratorilor la comentariile false postate in numele meu au venit suspect de repede (maxim 2 
ore)
-sunt bloguri care au participat la campania PD-L Iasi in online
-sunt actiuni care au reusit sa submineze increderea liderilor PD-L in mine (nu ca mi-ar pasa prea mult)
Tema de reflectie: Ce motive ar fi existat la inceputul lui martie 2008 ca sa mi se submineze imaginea de portocaliu in blogosfera? Cine ar fi avut de castigat? Cum a avut loc tarasenia asta?

Nu ma ascund dupa cuvinte si declar deschis ca astfel de greseli grave si manipulari infantile au dus la indepartarea mea din zona simpatizantilor PD-L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu