2. Asiguraţi-vă de sprijinul celor de la Jurnalism care se pare că mai uită că facultatea pe care doreşti să o reprezinţi are un singur loc în Senat, nu două ca înainte.
3. Lucraţi la o campanie de mediatizare nu agresivă prin care să atrageţi colegii la alegeri şi ca să vă voteze.
4. Criticaţi pe foştii studenţi din Senat că nu sunt în stare să organizeze nişte alegeri.
5. Faceţi-vă o Strategie de Reprezentare pe care să o distribuiţi posibililor alegători.
6. Depuneţi-vă candidatura la şedinţa de alegeri.
7. Dacă în sală sunt mai multe studente decât studenţi, felicitări: AŢI PIERDUT!
Cam aşa stau treburile la Facultatea de Litere din cadrul Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" Iaşi. Cândva pe la începutul lui 2008, odată cu alegerile generale universitare.
Strategie de reprezentare
pentru Consiliul Facultăţii şi Senatul Universităţii
pentru Consiliul Facultăţii şi Senatul Universităţii
Candidat: Paul Sava, Studii Americane, Master anul I
-participarea la şedinţele Consiliului Facultăţii şi la şedinţele Senatului Universităţii
-luări de poziţie în Senat pentru asigurarea unui sprijin adecvat pentru studenţii Facultăţii
-colaborarea strânsă cu Decanatul,cu şefii celor trei Departamente din Facultate, cu Secretariatul şi cu Administraţia
-obţinerea aprobării din partea Consiliului Facultăţii pentru publicarea orarului pe Internet
-creşterea numărului de cereri de cazare în vederea suplimentării locurilor în cămine
-înfiinţarea de către un grup de iniţiativă a unei Asociaţii Studenţeşti care să ne reprezinte colegii şi demararea de proiecte sociale, culturale, academice, artistice care să angajeze cât mai mulţi studenţi
-înaintarea de propuneri în cadrul Consiliului Facultăţii şi a Senatului pentru a asigura condiţii decente de trai şi de studiu pentru toţi studenţii
-programarea de întâlniri odată pe lună sau la două luni cu colegii din toţi anii şi de la toate specializările pentru a fi în contact permanent cu nemulţumirile lor, propunerile lor şi pentru a găsi de comun acord soluţii eficiente la problemele cu care ne confruntăm
-informarea colegilor asupra deciziilor majore luate în cadrul Consiliului şi a Senatului
-crearea unei platforme media interactive de tipul blogului, grupului yahoo sau combinat care să faciliteze dialogul intre studenţii Facultăţii
-obţinerea de finanţări consistente pentru studenţii cu rezultate şcolare deosebite dar şi pentru cei cu situaţie socială dificilă
-organizarea de întâlniri cu studenţii din anul I cărora să li se explice cum funcţionează principiile sistemului Bologna,la aceste întâlniri vor fi invitaţi şefii de Departamente, Decanul, responsabili din cadrul Prorectoratului pentru Activitate Didactică dar şi reprezentanţi ai Departamentului Media şi Marketing Universitar
-organizarea de întâlniri cu scop informativ cu studenţii români care au beneficiat de programe de mobilitate gen Socrate-Erasmus pentru studenţii care vor să aplice pentru acest tip de programe, la aceste întâlniri vor fi invitaţi responsabilii cu relaţiile internaţionale şi programele de mobilităţi studenţeşti din cadrul Facultăţii şi al Universităţii
-monitorizarea strictă a procesului de evaluare de către studenţi a profesorilor, solicitarea desfacerii contractelor de muncă cu profesorii care întreţin o atmosferă conflictuală cu studenţii şi a profesorilor care nu au trecut testul psihologic obligatoriu
-facilitarea de contacte cu studenţii străini veniţi la Universitate prin programele de mobilitate Socrate-Erasmus
-colaborarea cu ceilalţi studenţi din Consiliu şi Senat pentru a îmbunătăţi activităţile ce implică pe studenţi
-obţinerea ajutorului din partea unor asociaţii studenţeşti în sensul punerii pe picioare a unei organizaţii studenţeşti pentru Facultatea noastră, cu numele provizoriu de ASLIS-Asociaţia Studenţilor la Litere din Iaşi după modelul ASLS din Bucureşti-Asociaţia Studenţilor de Limbi Străine
-încurajarea şi sprijinirea studenţilor din Consiliu pentru a participa la activităţile comisiilor de cazare, burse şi de atribuire a locurilor în taberele pentru studenţi
-sprijinirea studenţilor pentru a participa la activităţi extraşcolare de tipul: proiecte culturale, acţiuni sociale, activităţi sportive sau artistice, colocvii studenţeşti, locale, regionale, naţionale sau internaţionale, cursuri de vară, concursuri şi festivaluri studenţeşti, cercuri de creaţie, proiecte universitare de cercetare
-colaborarea cu Decanatul,conducerile celor trei Departamente, cu Administraţia Facultăţii şi a Universităţii pentru dotarea sălii de internet cu calculatoare performante dar şi pentru dotarea Departamentelor cu materiale didactice moderne
-sancţionarea abuzurilor făcute de profesori, colegi, angajaţi ai Universităţii împotriva drepturilor studenţilor stipulate în regulamentele universitare şi în legislaţia specifică învăţământului superior
-solicitări adresate Senatului şi Direcţiei Generale Administrative de a identifica posibilitatea de construire pe terenurile disponibile ale Universităţii a unor cămine noi pentru studenţi
-implementarea unei infrastructuri funcţionale pentru accesarea Internetului de către studenţi în cămine
-realizarea de cercetări sociale împreună cu studenţii din Consiliu şi din Senat pentru identificarea problemelor cu care se confruntă studenţii care stau la cămin şi înaintarea rapoartelor către structurile administrative ale Universităţii şi către Decanat şi prodecanul responsabil de relaţiile cu studenţii, rapoartele vor fi făcute de cel puţin 3 studenţi-membri ai Consiliului, cel puţin odată pe an, vor fi vizate,în principal, campusurile: Titu Maiorescu şi Târguşor-Copou
-atribuirea de responsabilităţi specifice pentru toţi studenţii din Consiliu conform competenţelor şi abilităţilor acestora
-şedinţele/întâlnirile Consiliului Studenţesc vor fi publice, accesul va fi liber în sală în limita locurilor disponibile şi de aşa natură încât să nu pericliteze activitatea studenţilor-consilieri, Agenţia Cuzanet va fi anunţată de fiecare dată în scopul asigurării transparenţei în actul decizional
-consultarea colegilor din Consiliu înaintea luării unor decizii şi înaintea propunerii de măsuri în Senat
-organizarea Balului Bobocilor, participarea la Zilele Universităţii, participarea la Salonul Ofertelor Academice pentru absolvenţii de liceu, Salonul Ofertelor de Studii pentru Studii Aprofundate( masterat, doctorat)
Numai împreună cu reprezentanţii pe care vi-i alegeţi, putem readuce facultatea noastră printre facultăţile de elită ale Universităţii ! Daţi-mi colegi capabili şi competenţi. Votaţi-i pe cei mai buni!
Deviza mea : Transparenţă şi seriozitate.
Vă mulţumesc!
-participarea la şedinţele Consiliului Facultăţii şi la şedinţele Senatului Universităţii
-luări de poziţie în Senat pentru asigurarea unui sprijin adecvat pentru studenţii Facultăţii
-colaborarea strânsă cu Decanatul,cu şefii celor trei Departamente din Facultate, cu Secretariatul şi cu Administraţia
-obţinerea aprobării din partea Consiliului Facultăţii pentru publicarea orarului pe Internet
-creşterea numărului de cereri de cazare în vederea suplimentării locurilor în cămine
-înfiinţarea de către un grup de iniţiativă a unei Asociaţii Studenţeşti care să ne reprezinte colegii şi demararea de proiecte sociale, culturale, academice, artistice care să angajeze cât mai mulţi studenţi
-înaintarea de propuneri în cadrul Consiliului Facultăţii şi a Senatului pentru a asigura condiţii decente de trai şi de studiu pentru toţi studenţii
-programarea de întâlniri odată pe lună sau la două luni cu colegii din toţi anii şi de la toate specializările pentru a fi în contact permanent cu nemulţumirile lor, propunerile lor şi pentru a găsi de comun acord soluţii eficiente la problemele cu care ne confruntăm
-informarea colegilor asupra deciziilor majore luate în cadrul Consiliului şi a Senatului
-crearea unei platforme media interactive de tipul blogului, grupului yahoo sau combinat care să faciliteze dialogul intre studenţii Facultăţii
-obţinerea de finanţări consistente pentru studenţii cu rezultate şcolare deosebite dar şi pentru cei cu situaţie socială dificilă
-organizarea de întâlniri cu studenţii din anul I cărora să li se explice cum funcţionează principiile sistemului Bologna,la aceste întâlniri vor fi invitaţi şefii de Departamente, Decanul, responsabili din cadrul Prorectoratului pentru Activitate Didactică dar şi reprezentanţi ai Departamentului Media şi Marketing Universitar
-organizarea de întâlniri cu scop informativ cu studenţii români care au beneficiat de programe de mobilitate gen Socrate-Erasmus pentru studenţii care vor să aplice pentru acest tip de programe, la aceste întâlniri vor fi invitaţi responsabilii cu relaţiile internaţionale şi programele de mobilităţi studenţeşti din cadrul Facultăţii şi al Universităţii
-monitorizarea strictă a procesului de evaluare de către studenţi a profesorilor, solicitarea desfacerii contractelor de muncă cu profesorii care întreţin o atmosferă conflictuală cu studenţii şi a profesorilor care nu au trecut testul psihologic obligatoriu
-facilitarea de contacte cu studenţii străini veniţi la Universitate prin programele de mobilitate Socrate-Erasmus
-colaborarea cu ceilalţi studenţi din Consiliu şi Senat pentru a îmbunătăţi activităţile ce implică pe studenţi
-obţinerea ajutorului din partea unor asociaţii studenţeşti în sensul punerii pe picioare a unei organizaţii studenţeşti pentru Facultatea noastră, cu numele provizoriu de ASLIS-Asociaţia Studenţilor la Litere din Iaşi după modelul ASLS din Bucureşti-Asociaţia Studenţilor de Limbi Străine
-încurajarea şi sprijinirea studenţilor din Consiliu pentru a participa la activităţile comisiilor de cazare, burse şi de atribuire a locurilor în taberele pentru studenţi
-sprijinirea studenţilor pentru a participa la activităţi extraşcolare de tipul: proiecte culturale, acţiuni sociale, activităţi sportive sau artistice, colocvii studenţeşti, locale, regionale, naţionale sau internaţionale, cursuri de vară, concursuri şi festivaluri studenţeşti, cercuri de creaţie, proiecte universitare de cercetare
-colaborarea cu Decanatul,conducerile celor trei Departamente, cu Administraţia Facultăţii şi a Universităţii pentru dotarea sălii de internet cu calculatoare performante dar şi pentru dotarea Departamentelor cu materiale didactice moderne
-sancţionarea abuzurilor făcute de profesori, colegi, angajaţi ai Universităţii împotriva drepturilor studenţilor stipulate în regulamentele universitare şi în legislaţia specifică învăţământului superior
-solicitări adresate Senatului şi Direcţiei Generale Administrative de a identifica posibilitatea de construire pe terenurile disponibile ale Universităţii a unor cămine noi pentru studenţi
-implementarea unei infrastructuri funcţionale pentru accesarea Internetului de către studenţi în cămine
-realizarea de cercetări sociale împreună cu studenţii din Consiliu şi din Senat pentru identificarea problemelor cu care se confruntă studenţii care stau la cămin şi înaintarea rapoartelor către structurile administrative ale Universităţii şi către Decanat şi prodecanul responsabil de relaţiile cu studenţii, rapoartele vor fi făcute de cel puţin 3 studenţi-membri ai Consiliului, cel puţin odată pe an, vor fi vizate,în principal, campusurile: Titu Maiorescu şi Târguşor-Copou
-atribuirea de responsabilităţi specifice pentru toţi studenţii din Consiliu conform competenţelor şi abilităţilor acestora
-şedinţele/întâlnirile Consiliului Studenţesc vor fi publice, accesul va fi liber în sală în limita locurilor disponibile şi de aşa natură încât să nu pericliteze activitatea studenţilor-consilieri, Agenţia Cuzanet va fi anunţată de fiecare dată în scopul asigurării transparenţei în actul decizional
-consultarea colegilor din Consiliu înaintea luării unor decizii şi înaintea propunerii de măsuri în Senat
-organizarea Balului Bobocilor, participarea la Zilele Universităţii, participarea la Salonul Ofertelor Academice pentru absolvenţii de liceu, Salonul Ofertelor de Studii pentru Studii Aprofundate( masterat, doctorat)
Numai împreună cu reprezentanţii pe care vi-i alegeţi, putem readuce facultatea noastră printre facultăţile de elită ale Universităţii ! Daţi-mi colegi capabili şi competenţi. Votaţi-i pe cei mai buni!
Deviza mea : Transparenţă şi seriozitate.
Vă mulţumesc!
mult succes paul! buna "platforma program", acu sa speri sa te ajute si colegii ca singur e cam greu!
RăspundețiȘtergereDaniele, platforma-program a fost prezentata anul trecut la alegerile studentesti. Eu am candidat si pentru Consiliu si pentru Senat. Am pierdut. Daca as fi reusit sa intru in Senat cu ajutorul colegilor de la Litere, Isan s-ar fi lins pe bot de un vot plus ca i-as fi facut viata un cosmar. Pentru ca el este marioneta lui Fenechiu.
RăspundețiȘtergereMa mir ca n-ai inteles deloc ironia din articol. Am vrut sa spun ca am jucat dupa regulile jocului si am pierdut. Inca un minus, Daniele...
Sau ai fost prea subtil pentru mine...
RăspundețiȘtergerenu, nu paul....a fost o ironie. Mai ales ca stiu ca la alegerile voastre au fost probleme cu nush cati candidati de pe la jurnalism si cu multa prezenta feminina in sala.....rezultatul nu-l comentez dar stiu ca au discutat si studentii din senat pe marginea lui de cateva ori. Oricum ideea era ca nu e tarziu sa-ti mentii ideile si sa le pui in practica chiar fara a avea o functie....nu uita ca studentii sunt parte a educatiei din Romania si au drepturi(mai putine ,cei drept, decat obligatiile) si putere de decizie . Sper ca nu te-a deranjat ironia mea din primul coment. Sa auzim de bine!
RăspundețiȘtergere