marți, 4 august 2009

Primul blogmeet la Roman

La iniţiativa unor oameni cu suflet mare din presa şi blogosfera locală, sâmbătă 8 august, are loc prima întâlnire a bloggerilor din Roman. La ora 17 sau 5 după-amiază, în spatele Primăriei, la terasa Conceta.
Mai multe info găsiţi aici.
Este posibil să apară şi Marius Sescu, renumit advertiser din Iaşi.
Deşi sunt în blogosferă din noiembrie 2007, este primul blogmeet la care voi participa.
Blogmeeturile din Iaşi sunt infestate cu politicieni tineri şi onctuoşi, jurnalişti mânjiţi şi oameni încrezuţi şi lipsiţi de onestitate.Dar nu trebuie generalizat la nivelul întregii blogosfere ieşene care l-a dat online marketingului pe Ciprian Gavriliu sau analizei media pe Iulian Micu.
Se pare că vor mai veni:
Flori
Lavinia
Claudia Matei
Teo
Profit de acest articol pentru a-mi anunţa retragerea din blogosfera ieşeană şi reducerea interesului pentru subiecte ieşene.

6 comentarii:

  1. pana la urma nu ai precizat daca ne vei onora cu prezenta...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am trecut pe lista de prezenta de pe blogul lui Neamtu:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Este primul blogmeet la care vei participa, dar stii ce fel de oameni participa la blogmeet`urile din Iasi? Asta fara sa fi participat la vreunul? Deci... LOL

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ne vedem cu bine sambata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Paul, permite-mi sa-ti atrag atentia la o greseala. "politicieni tineri" eu zic ca e gresit. ca sa fii politician cu adevarat trebuie sa fii in varsta, sa ai experienta, sa ai ceva realizat in spate, ceva dovedit. Cei tineri din Iasi numai politicieni nu sunt. sunt niste nerealizati, ratati, neispraviti, neterminati in meseria lor si nu le-a mai ramas decat politica, singura femeie care ii mai ia in seama, pentrtu ca e o curva. sa nu incep sa vorbesc si despre mosii aia cu par alb in cap de prin iasi, ca facem seriale despre coruptie...btw, cum a ramas la tine cu feminism=comunism? te-am lamurit? ti-am dat link la niste carti scrise de istorici renumiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor pentru comentariile postate aici.
    @anonim:Amici de-ai mei mi-au povestit cam ce fel de indivizi apar la blogmeeturile din Iasi si ce fel de discutii provoaca.Iar eu am citit relatarile de pe bloguri.De exemplu, am vazut feedbackul negativ iscat de prezenta constanta a lui Daniel Matasaru la astfel de actiuni.Avertizez inca odata ca nu trebuie generalizat, nu toate blogmeeturile din Iasi sunt populate cu derbedei.Inevitabil, vor fi si derbedei,lingai la blogmeeturi.Indraznesc sa spun ca majoritatea bloggerilor din Iasi sunt OK din punct de vedere al atitudinii si al contributiei socio-culturale.Citeste, anonimule, articolul de pe acest blog intitulat "Secta Martorii lui Zoso" si spune-mi, civilizat, ce crezi.

    RăspundețiȘtergere