duminică, 27 septembrie 2009

Al treilea incident feroviar major în ultimele 10 zile. Câţi oameni trebuie să moară pentru ca ministrul Berceanu să zboare?

Şi bineînţeles nu se găseşte nimeni care să-şi dea demisia pentru starea proastă în care se află infrastructura feroviară. O fi avut Băsescu idee bună cu referendumul de unicameral dar când mă gândesc la aroganţii şi incompetenţii Berceanu, Blaga şi Pogea chiar că-mi piere cheful de a-l mai vota pe Băsescu.
Autostrăzi ciuciu
Trenuri deraiate-3 în ultimele 10 zile!!!
Contracte păguboase, facem kilometrul de autostradă mai scump ca-n Austria sau Franţa
Şpăgi investite în campanii

Berceanu să-şi dea demisia sau să fie linşat, huiduit în public! Băsescu şi PDL să se lingă pe bot de votul meu în veci!

4 comentarii:

  1. Paul spune-mi te rog cât face votul tău?
    însă nu uita dacă nu te prezinţi vei fi trecut pe lista de vot :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi vine să cred ai publicat şi comentariile mele :)
    ce onoare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. In tara asta mi-ar fi frica sa merg si cu avionul.... Trenul sare de pe linie, microbuzul vrea sa treaca pe sub tren, accidente peste accidente....

    RăspundețiȘtergere
  4. salut...sunt interesat de link exchange...daca vrei lasa un comm la mine pe blog ca sa te adaug si eu...ms

    RăspundețiȘtergere