sâmbătă, 19 septembrie 2009

Cine sunt jurnaliştii din România care vă enervează cel mai tare?

Care sunt jurnaliştii de presă scrisă, televiziune şi radio care vă enervează cel mai tare când abordează subiecte politice?
Încep eu şi continuaţi voi.
Adrian Rusu, Mircea Dinescu, Stelian Tănase, Cristina Şincai-Realitatea
Pavel Lucescu, Hurezeanu-Cotidianul
Cartianu-Adevărul
Mircea Badea, Victor Ciutacu, Gabriela Firea-Antena 3
HR Patapievici-TVR Cultural
Cel mai tare mă enervează fie că sunt aroganţi, fie că-i intrerup intenţionat pe invitaţii emisiunilor TV. Adică lipsa de bun-simţ. Nu faptul că se vede comanda politică, intenţia clară de a discredita. Adică lipsa de etică.
Cred c-am rămas singurul alegător care se mai uită la politică la TV şi mai citeşte pagina de politică internă din ziar...
Bobor român, glăsuieşte!
Crin, Prostănacul, Marinerul, Doctorul Suspendat sau Ungurul? Sau resturi: Vadim, Nati, Miron Cozma?

Un comentariu:

  1. Salve..Numele meu e Ada(defapt Maria-ALexandra insa e mai scurt Ada)..si de ceva vreme..(din iulie 2009)..sunt oficial stundenta(in primul an) la Litere (Al.I.Cuza-iasi)[sectia Romana -Engleza]..
    Asta a fost o mica paranteza"( )"revenind la subiectul "Cine sunt jurnaliştii din România care vă enervează cel mai tare?" ar fi destul de multi "jurnalisti" su hai sa nu fiu rea jurnalisti care pe mine nu m-au convins...Cum ai enumerat si tu,Mircea Badea este unul din Nefericitii listei mele Negre si probabil cel care ma enerveaza cel mai tare in momentul de fata.Nu am eu cine stie ce tangente cu politica pentru ca ..nu ma intereseaza,insa modul in care face comentariile,si modul vulgar in care se adreseaza uneori ma face sa cred ca acest Mircea Badea detine Globul De Aur pentru "Papagal"..Ma rog lista continua ...insa nu pe plan politic ci pur si simplu Prezentatori Tv(de divertisment sau stiri)[Razvan Si Dany,Mihaela ex-Radulescu,Celebrul Dan Diaconescu(are bani de nu stiu ce sediu dar sunt convinsa ca dintii inca nu si ia pus)si multi altii ca cei de mai sus).
    Inchei aici si imi cer scuze daca lispeste vreo litera sau vreun cuvant,dar tastatura mea detine recordul la taste sterse si uzate.

    RăspundețiȘtergere