luni, 21 septembrie 2009

Gata, m-am săturat!

M-am săturat să tot citesc articole aberante pe ftw.ro. O groază de junk. Cred că editorii sunt incompetenţi. Unde este quality content-ul??? Articolele cu voturi multe pe plus să iasă în faţă. Celelalte să fie marginalizate. Cum se face ierarhizarea???
Nu înţeleg ce logică are poziţionarea fix pe aceeaşi pagină şi a articolelor cu voturi multe pozitive sau negative, a articolelor editorilor ftw.ro, ale amicilor editorilor ftw.ro. Plus că setările contului meu nu-mi permit să votez mai mult de 6-7 articole pe zi.
Am hotărât să votez numai negativ pe ftw.ro pentru articolele legate de:
-sex
-şcoală
-politică
-atacuri la ZoSo
Chit că nu pot vota aşa de des...
De când draq bucurenci.ro nu mai poate fi încadrat la blog? E site???
Nu se mai poate!!! Mă mut pe capslock.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu