luni, 21 decembrie 2009

Blogurile din browser

Iată cea mai mare descoperire de la iphone încoace: blogurile citite cel mai frecvent de mine.

A-Andreea
B-Bleen
C-Codrin,Cosmin,Ciprian Gavriliu
D-niciunul
E-Eleonora
F-Florin Gheţău,Feminism Politic
G-George Toma,George Gurescu
H-Hurri
I-niciunul
J-niciunul
K-niciunul
L-Liviu Pop
M-Monica,Marius Dangă,Mihai
N-Nicu
O-niciunul
P-Pavel
Q-Quasar Iaşi
R-Roxana
S-Sanda,Simona Tache,Somnulescu
T-niciunul
U-niciunul
V-Victor,Vlad
W-niciunul
X-niciunul
Y-niciunul
Z-niciunul

Idee preluată de la Pavel

Faţă de ultima raportare se pare că mi-am îmbunătăţit unele elemente:

Faţă de mai 2009 acum am 22 followers (+7).
Faţă de mai 2009 acum am 41 de abonaţi care îmi apar pe Google Reader(+10).
Faţă de mai 2009 acum am 27 de abonaţi pe Twitter cărora le permit să-mi vadă update-urile(+18).
Că tot am nişte statistici legate de blog (nu ţin de Analytics, n-am învăţat încă să-l folosesc):
-media de vizitatori zilnici în ultimele 60 de zile este în jur de 30
-în decembrie 2009, motoarele de căutare mi-au adus 336 vizitatori, noiembrie 617, octombrie 698
-în decembrie 2009, refererii mi-au adus 144 vizitatori, noiembrie 199, octombrie 217
Nu citesc niciun blog din top 20 zelist.
Cunosc o mare parte din bloggerii pe care îi citesc,mare parte din bloggerii pe care îi citesc mă cunosc la rândul lor.Puţine figuri noi,
sunt mai degrabă un blogger tradiţionalist, rutinier.
Citesc regulat blogurile sus-menţionate deoarece acolo găsesc de cele mai multe ori idei de-ale mele sau lucruri, evenimente neaşteptate. Toţi bloggerii menţionaţi sunt originali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu