vineri, 18 decembrie 2009

Planul meu pentru anul 2010

Am văzut că o serie de bloggeri au început destăinuirile la gura sobei aşa că nu mă las nici eu mai prejos.
Planul meu pentru anul 2010 cuprinde următoarele elemente:
-finalizarea proiectelor începute în anul 2009
-consolidarea prieteniilor mai vechi dar şi a celor recent stabilite
-dezvoltarea abilităţilor de înţelegere şi ascultare
-cumpărarea unui laptop
-învăţarea continuă a unor limbi străine (germana şi italiana)
-vizitarea unei ţări străine din Balcani


În niciun caz planul meu nu cuprinde:
-să fac bani din blog
-să intru în politică
-să aplec urechea la şuşotelile unor indivizi superficiali şi perfizi
-să-mi las plete
Adresându-mă celor doi cititori ai mei, care este planul vostru pentru anul 2010?

Un comentariu:

  1. Nici eu nu doream sa fac neaparat bani din blog, pana sa mi se cam strice telefonul :D

    RăspundețiȘtergere