vineri, 8 ianuarie 2010

De luni mă întorc la serviciu

De luni, 11 ianuarie, mă întorc la serviciu pentru că-mi expiră concediul medical. Îmi este dor de copiii, mă plictisesc acasă de mor, abia aştept să-mi revăd colegii.
Marţea asta mi-a fost scos gipsul şi doctoriţa mi-a zis că în vreo 4 zile ar trebui să pot merge fără cârje. Trebuie să dau cu Fastum Gel pe zona de pe picior unde a fost fractura. Trebuie să recapăt o mobilitate satisfăcătoare a piciorului stâng deoarece este iarnă, gheaţă pe trotuare şi trebuie să am grijă cum păşesc, cum merg. Fac exerciţii pentru articulaţiile de la piciorul stâng, masez uşor partea de picior care a fost în gips pentru îmbunătăţirea circulaţiei sângelui.
Am mici ezitări când trebuie să trec de pragurile de la uşi. Ieri am avut un început de dezechilibrare pe care l-am evitat cu noroc, mai ales că nu mă foloseseam de cârje. Totuşi cred că voi merge până miercuri cu cârjă pentru piciorul stâng, just in case, din cauza gheţii. Trebuie să vorbesc cu colegii de serviciu care au maşină că nu pot merge chiar pe jos până la abator de unde pleacă microbuzul. Să văd dacă găsesc pe cineva al cărui orar să coincidă cu al meu ca să merg cu el cu maşina până la şcoală.
Am primit de Crăciun un mesaj haios de la un prieten din Iaşi: "Căţeluşule şchiop, îţi doresc ca Moş Crăciun să-ţi aducă un picior nou." Nostim, lipsit de răuatate, haz de necaz.
Mulţumesc cititorilor acestui blog care au fost alături de mine în această perioadă şi le mai mulţumesc pentru încurajările trimise pe mail, messenger şi telefon. Am trecut mai bine de acest necaz ştiind că am alături prieteni adevăraţi cărora le pasă de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu