marți, 19 ianuarie 2010

Fiecare scrie după cum îl duce capul

Cineva făcuse observaţia că blogul meu are un stil oarecum elitist, fiind scris cu maximă atenţie la implicaţii culturale. Eu nu vreau şi nu pot să-l imit pe Mircea Badea, idolul multor bloggeri, un om superficial totuşi. Eu prezint lucrurile după ce le trec în filtrul conştiinţei mele. Fiecare scrie după cum îl duce capul, mai bine sau mai rău. Unii vor să pară altceva decât sunt, adică oameni superficiali, care îţi zâmbesc în faţă şi te înjunghie la spate. Cocalarii de pe HI5 au migrat pe bloguri, lucru care a coborât drastic nivelul calitativ al discuţiilor de pe bloguri. Eu scriu pe acest blog, având spate un anume background, şi educaţional şi cultural şi social. Dispreţuiesc pe cei care scriu pe blogul lor lucruri care nu-i reprezintă, pe cei care abordează în mod intenţionat subiecte conflictuale doar de dragul traficului.

În fine, e democraţie şi fiecare face ce vrea cu blogul său sau cu statutul său de blogger. Aşa că nu-mi reproşa, cipslim, de ce nu am făcut un anume lucru. Unele situaţii oferă alternative, opţiuni. Nu am scris niciodată despre Madonna, despre zăpadă sau despre lire sterline. Nu-mi plac subiectele de umplutură, comerciale sau care denotă o preocupare excesivă faţă de imaginea proiectată asupra cititorilor blogului.

Ăsta sunt eu. Dacă vă convine, continuaţi să-mi citiţi blogul. Dacă nu vă convine, continuaţi să-mi citiţi blogul. Comentariile inteligente sunt binevenite dar asta nu înseamnă cu toate comentariile trebuie să fie inteligente. Fiecare scrie după cum îl duce capul.

5 comentarii:

  1. Hait! Acum vad postarea si implicit adresarea directa.
    Nu ti-am reprosat, am avut o nelamurire, inca o mai am. Nu spui lucrurilor pe nume, asta creaza confuzie.
    Eu(zic de mine) as zice asa: Bai Cipslim, nu ma duc sa stau cu toti mucosii prin baruri ca nu-s de teapa lor.
    Si atunci inteleg ca vrei intalniri de blogeri la un nivel mai inalt, o intalnire mai serioasa.
    Binenteles, tu ca om cu o anumita educatie mai profunda poti sa refuzi sa te pretezi la astfel de adresari badarane si iti respect punctul de vedere.
    Insa sa nu uitam ca etic ar fi ca cei mai luminati sa incerce macar influentarea "mucosilor".

    RăspundețiȘtergere
  2. cipslim, revin cu o precizare: Nu toate comentariile tale sunt nebinevenite, unele sunt chiar binevenite.
    Blogmeeturile nu pot fi de un nivel mai înalt, pentru Paul Sava, sau de un nivel coborât, pentru oricine mai puţin pentru Paul Sava. Blogmeeturile sunt doar blogmeeturi. Nu pot cere ca participanţii la un blogmeet să corespundă unui anumit profil sau altui profil.
    Nu consider pe vreunul dintre participanţii la blogmeeturile romaşcane drept "mucos". Pot fi unele atitudini la unii bloggeri care îmi provoacă dezgust sau unele atitudini care pot avea suportul meu.
    Eu nu mă consider superior vreunui om de pe această planetă dar nu exclud ca unele opinii de-ale mele să mă recomande drept elitist.
    Am avut şi eu unele "adresări bădărane" cândva în "cariera" mea de bloggeri. Şi în niciun caz nu mă consider unul dintre cei luminaţi cum sugerezi tu, cu un umor surprinzător.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai bun... cred. Totusi este evident ca sunt blogari buni si blogari mai putin buni.
    De exemplu tu postezi destul de des, eu postez mai rar deoarece ca si tine nu imi place sa scriu despre ce vad la stiri sau despre ce vorbeste toata lumea decat in caz ca este o chestiune de importanta majora pentru mine. Dar in general incepatorii vorbesc despre ce vad la altii.
    Hai sa recunoastem insa,de ce zic iluminat, ai o anumita educatie care te avantajeaza, nu poti sa te compari cu unul care e inca la liceu de exemplu. Neamtu are experienta in jurnalism, Teo e la TV, na.. mai multi care pot sa isi impuna un punct de vedere mult mai usor datorita etosului.
    Nu stiu, esti pe asta?
    http://bloguriromascane.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am retras acum câteva zile de pe bloguriromascane.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu ce rezon? Stiu ca nu prea aduce trafic dar macar e un punct de reper pentru cei care cauta bloguri din Roman. Adica mi se pare un proiect foarte bun, un win-win situation cum se zice pe la Boghicea.
    Acuma ma scuzi ca prea ma bag eu in sufletul tau si te iscodesc dar pur si simplu ma afecteaza chestiile astea, consider patriotismul local extrem de important pentru viitorul romascanilor.

    RăspundețiȘtergere