marți, 23 februarie 2010

Domnule Valy Greavu, vă iert

Răsfoiam Internetul să văd cine ce a mai zis de mine şi am observat un schimb de replici care făceau referire la mine.

Persoana care îşi exprimase dorinţa de a-şi cere scuze faţă de mine era un comentator înfocat care acţiona pe blogul unui politician ieşean, lumea zicea chiar că era chiar administratorului blogului. Am avut un schimb foarte dur de replici cu acest domn, distins acum, în perioada alegerilor locale din vara lui 2008 când am sesizat erori grave de strategie la un politician de dreapta şi acesta chiar a pierdut alegerile. Acesta este un episod din studenţia mea recentă la Iaşi.

Domnule Greavu, sunteţi un om inteligent şi un om inteligent ştie când greşeşte şi învaţă din greşeli.

Am impresia vagă că trebuie să-mi cer şi eu scuze faţă de dl Greavu dar nu mai ţin minte de ce.

Aici

Alte linkuri nu mai pun că restul e istorie şi tăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu