luni, 1 februarie 2010

Mi-am schimbat abonamentul la Orange

Acum 6 ani, cineva a făcut un abonament pe numele său pe care mi l-a cedat. În urmă cu vreo doi ani, abonamentul cu pricina a fost preluat de altcineva dar a rămas tot la mine. Acum vreo lună, abonamentul a trecut, în cele din urmă, pe numele meu.

Prima dată, abonamentul meu Orange era baban. 180 de minute Orange, oricând cu 3 prieteni, sâmbăta şi duminica la liber. SMS-uri cu sutele. Ca să nu lungim vorba, îmi convenea de minune. Rar făceam cost suplimentar.

De la o vreme, a trebuit să vorbesc mai mult cu prieteni care trecuseră pe Vodafone şi Cosmote. Nu mai aveam SMS-uri, minutele naţionale erau insuficiente. Făceam lunar cost suplimentar de 30-40 de lei. Până să schimb azi abonamentul, plăteam pe el între 3 şi 7 euro. Cu sau fără TVA, habar n-am.

Abonamentul pe care îl voi avea începând cu 19 februarie, timp de 2 ani, cuprinde:

-900 minute Orange, mai mult decât suficient

-600 SMS Orange, mai mult decât suficient

-40 SMS naţionale, aici sunt mulţumit

-120 minute naţionale, aici sunt mulţumit

-50 MB trafic inclus, nu ştiu exact ce înseamnă dar încă nu folosesc aşa ceva

-opţiunea Orange World Unlimited, nu ştiu exact ce înseamnă dar încă nu folosesc aşa ceva.

Deoarece în ultimele luni, plăteam în total, abonament şi cost suplimentar, vreo 60-70 de lei, sunt mulţumit deoarece voi plăti pentru opţiuni care mă eliberează de stresul costului suplimentar: maxim 55 lei pe lună.

În ultimele luni, costul meu suplimentar a provenit din minute naţionale şi SMS-uri în Orange şi alte reţele naţionale.

Ar mai fi şi posibilitatea de a cumpăra un telefon de la Orange cu preţ subvenţionat din următoarele motive:

-durata contractului-24 luni

-valoarea abonamentului contractat

-disponibilul de Puncte Orange Thank You.

Aştept să văd dacă şi când să cumpăr acest telefon. Sunt mulţumit de telefonul meu actual: Sony Ericsson k200i. Dacă e să-l schimb l-aş schimba pe un Nokia că toată lumea zice că telefoanele Nokia au baterie bună.

Care este comportamentul meu de utilizator al telefoniei mobile? Păi am nevoie de cel puţin 50 de SMS-uri pe toate reţelele, cel puţin 60 de minute Orange, cel puţin 100 minute naţionale. Ştiu, o să spuneţi că am cerut un abonament prea mare pentru nevoile mele. Lasă, dom'le, să mă simt bine să nu mai fiu stresat de cost suplimentar şi că n-am aia, n-am aia. Mai apare câteodată o chestie care cere să folosesc la greu multe minute naţionale şi multe SMS-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu