miercuri, 3 martie 2010

Bravo, doamna Raluca Turcan!

Acum ceva vreme, mă uitam la o emisiune la Realitatea TV, moderată de Cosmin Prelipceanu şi Laura Chiriac, la care era invitată şi doamna Raluca Turcan, lider al partidului de guvernământ. Era o temă politică, nu cultură, educaţie sau alte cele.

La un moment dat, are loc următorul schimb de replici între Raluca Turcan şi Cosmin Prelipceanu:

Raluca Turcan: "Răspunzând la întrebarea pe care mi-aţi pus-o..."

Cosmin Prelipceanu: "Dar nu v-am pus nicio întrebare!"

Raluca Turcan: "Răspunzând totuşi la întrebarea pe care mi-aţi pus-o (se uită ironic la Prelipceanu, care face un gest de lehamite, nedorind să intre în conflict cu ea), eu cred că domnul Geoană este incapabil să guverneze..."

Raluca Turcan este unul dintre cei mai buni comunicatori ai PDL. Nu ştiu de ce dar femeile din PDL care deţin funcţii importante în aparatul de partid sau de stat par mai călite în tehnicile de manipulare. Când ascult o Raluca Turcan sau o Sulfina Barbu, parcă devin un şoricel hipnotizat de o cobră.

Am ajuns ca orice membru al PDL care apare la televizor sau în ziar să-mi provoace o stare de greaţă. Sper să nu fiu vreodată oprit pe stradă de un politician al PDL-ului, pentru că am o mare problemă cu ipocriţii în funcţii publice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu