vineri, 28 mai 2010

Eu fac grevă

Lucrez în educaţie.
Pe 31 mai învăţământul intră în grevă generală pe perioadă nedeterminată din următoarele motive majore:
-reducerea ilegală a tuturor salariilor din sistemul bugetar cu 25%
-adoptarea Legii Educaţiei Naţionale care va duce învăţământul în Evul Mediu
-jignirile repetate aduse de Băsescu, Boc şi şleata la adresa demnităţii tuturor cadrelor didactice.

La mine în judeţ, s-a decis prin referendum sindical declanşarea grevei.
S-au făcut tabele, lumea a votat peste 60% în favoarea grevei.
Eu am semnat tabelul pentru 31 mai şi am înţeles să-mi respect semnătura-angajament.
Faţă de momentul în care am semnat de grevă şi momentul de acum, am aceleaşi sentimente de nemulţumire faţă de politrucii care conduc acum ţara.
Mulţi dintre colegi nu respectă ce au semnat, problema lor, nu a mea. Fiecare este liber să facă sau să nu facă grevă. Dar şi pe baza semnăturilor răzgândacilor s-a decis greva.
Eu fac grevă, personal, din următoarele motive:
-există posibilitatea ca prin greva generală a bugetarilor să fie eliminate reducerile salariale preconizate
-există posibilitatea ca datorită grevei, unii parlamentari din arcul guvernamental să voteze moţiunea de cenzură a PSD şi să deschidă astfel calea eliminării totale din politică a politrucilor portocalii
-comunicatorii PDL care abordează teme educaţionale jignesc permanent, au adus la marginea credibilităţii pe aceia care le-au pus creionul în mână şi care i-au învăţat să facă scăderi şi înmulţiri
-sunt mai multe şanse ca printr-o grevă serioasă să se obţină ceva favorabil cadrelor didactice decât dacă unii spărgători de grevă se ascund pe lângă plop
-doresc să îmi arăt solidaritatea faţă de acei bugetari care ar putea s-o ducă mult mai rău decât mine după aplicarea reducerilor salariale
-pentru că mai cred că tinerii morţi în 1989 n-au murit chiar degeaba
-deoarece liderii sindicali trebuie ajutaţi să-şi impună punctul de vedere la negocierile cu politrucii PDL
-deoarece o nesimţită din presa romaşcană m-a jignit
-deoarece tinerii analfabeţi din PDL sunt plătiţi regeşte pentru a posta comentarii dirijate peste tot în online-ul românesc
-deoarece Consiliul Naţional al Elevilor este tabăra de creaţie în care se făuresc noii boci
-deoarece trebuie împiedicată instaurarea totală a regimului totalitar al lui Băsescu
-deoarece nu accept să-mi fie îngrădite drepturile cetăţeneşti pe timp de pace, în absenţa producerii unui dezastru sau sinistru
-deoarece trebuia redus fondul de salarii pe categorii bugetare şi salariul nominal
-deoarece guvernul este hipercentralizat, ineficient şi corupt dovedind că nu poate să rezolve problemele economice
-pentru că nu-l cred pe Crin Antonescu sau pe Adrian Năstase când îmi plâng pe umăr cu compasiune, ei având venituri de peste 1000 de ori mai mari decât ale mele
-pentru că mai este o şansă pentru această ţară, ultima şansă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu