joi, 17 iunie 2010

Nu am o deosebită plăcere să fiu atacat, jignit sau ameninţat în blogosferă

În ultimele 2 luni am fost atacat, jignit sau ameninţat de bloguri care însumează peste 1500 de vizitatori unici pe zi. Ştiu că unii s-ar simţi extraordinar de bine dacă ar fi în situaţia mea: blogger obscur atacat de convenţionalişti. Mă supără un singur fapt: dintre cei care m-au atacat mişeleşte, pe unii îi citeam cu interes şi le apreciam stilul de a scrie. Nu pot să nu-mi aduc aminte de ceea ce zicea "Dumnezeu" de turmele, adică alianţele, din blogosferă: cercle jerk.

Iată cine au fost bloggerii care s-au aruncat asupra mea, un biet blogger necăjit cu 2-3 vizitatori unici pe zi:

cipslim
Mircea Popescu
Teo Rusu aici şi aici
Bacilu-posesorul agregatorului romascani.ro care am văzut că promovează şi atacuri la persoană

Trebuie să mărturisesc că idealul meu ca blogger este de a purta discuţii civilizate şi inteligente cu bloggeri sau cititori de bloguri care dau dovadă de minime capacităţi de a raţiona logic.

Nu pot să nu recunosc că am luat la cunoştinţă de atacurile desfăşurate asupra mea dar eu merg pe principiul "Nu te pui cu ăla de are mintea odihnită. Şi dac-s mai mulţi, întorci şi celălalt obraz".

P.S. Nu mă consider un flamer şi aş fi extrem de curios dacă aveţi argumente să mă contraziceţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu