miercuri, 11 august 2010

Bineînţeles că sunt total de acord cu cenzurarea Internetului şi, implicit, a blogurilor

Am aflat cu deosebită plăcere că 2 reprezentanţi ai clasei politice, unul de la Putere şi unul din Opoziţie, doresc iniţierea unui proiect legislativ care să permită în mod oficial cenzurarea sau moderarea (de parcă n-ar fi acelaşi lucru) a înjurăturilor, calomniilor şi ameninţărilor de pe forumuri, site-uri de presă şi bloguri. Sursa: Realitatea

Bineînţeles că sunt total de acord cu cenzurarea Internetului şi, implicit, a blogurilor.

Cu următoarele condiţii:

1. Să fie înfiinţat Consiliul Bloggerilor cu următoarea componenţă: 2 bloggeri asociaţi cu Puterea, 2 cu Opoziţia, 2 bloggeri ai partidelor extraparlamentare, 2 bloggeri ai ONG-urilor Puterii, 2 bloggeri ai ONG-urilor Opoziţiei, 2 bloggeri neafiliaţi. Şeful Consiliului să fie numit de Preşedintele României. Primul şef să fie zoso. Atribuţii găsim pe parcurs.

2. Înainte de a ne face un blog să mergem la Poliţie cu buletinul şi să ne înregistrăm şi să dăm declaraţie pe proprie răspundere că vom lătra numai cât ne permite lanţul.

3. Jurnaliştilor români să le fie asigurate cursuri gratuite de gramatică a limbii române.

4. Jurnaliştii români să nu mai ia mită de la politicieni.

5. Politicienii români să-şi facă harakiri decât să mituiască presa sau cetăţenii.

6. Să fie bătuţi bine în beciurile miliţiei bloggerii care critică politicienii zilei.

7. Bloggerii anonimi care înjură să aibă trafic de maxim 1-2 cititori zilnici.

8. Bloggerii care postează sub numele lor (cum sunt eu, de exemplu) să fie recompensaţi cu o diplomă de civism digital.

9. Serviciile secrete care supraveghează blogosferă prin crawlere să fie transformate în servicii de masaj.

10. Bloggerii care n-au cont de twitter sau de facebook să fie obligaţi să-şi facă cont de hi5 la care să lucreze cel puţin 4 ore pe zi.

Ce spuneţi de propunerile mele?

Lăsând gluma la o parte, n-am postat în viaţa mea înjurături sau ameninţări oriunde pe Internet. Mă gândesc cu groază la momentul în care un politician va citi un articol extrem de sofisticat pe blogul meu, articol critic la adresa sa, şi nu va înţelege cuvintele frumoase: ocurenţă, developare, ritorsiune, distorsionare, dematerializare, deteriţie etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu