duminică, 3 octombrie 2010

Blogul meu îşi face loc spre vârf. Încet, încet, dar sigur.

1. Astăzi mi-a explodat traficul: blogul a avut 44 de unici.
2. Câştig câte doi noi referreri, în mod constant, pe săptămână.
3. Am depăşit media zilnică de 20 de unici.
4. Am 50 de followers pe twitter.
5. Procentajul de new visitors creşte de la o lună la alta cu 10%.
6. Zelistul mă aduce încetişor spre primii 2000 de blogări indexaţi de ei. Din 6 iulie 2010 am urcat în clasament cu peste 350 de poziţii.
7. A crescut numărul de cuvinte-cheie pe baza cărora motoarele de căutare direcţionează internauţii spre blogul meu.
8. În ultimele 30 de zile, blogul meu a fost indexat de crawlerele serviciilor de informaţii ale României de cel puţin 5 ori (inclusiv faimosul Directorat al Comunităţii Informative- structura de coordonare a tuturor servicilor de informaţii româneşti, care furnizează buletine informative către Administraţia Prezidenţială şi alte instituţii de stat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu