luni, 17 ianuarie 2011

Feriţi-vă de maşina cu numărul de înmatriculare CC13ERM sau CC13RM

Nu ştiu în ce ţară este înmatriculată, dar sigur nu este înmatriculată în România.
Astăzi, în jurul orei 15, această maşină era să intre în plin într-un bărbat însoţit de un copil, probabil rudă, la trecerea de pietoni din dreptul magazinului Rama din municipiul Roman. Şoferul şi prietenul său, tineri proşti, se distrau de nu se mai puteau văzând şocul pe care l-au avut cei 2 pietoni care traversau strada pe trecerea de pietoni, perfect regulamentar.
Rugămintea mea este pentru locuitorii municipiului Roman şi ceilalţi locuitori ai judeţului Neamţ: avertizaţi familiile cu copii din Roman să se ferească de maşina CC13ERM sau CC13RM.
Aş fi extrem de bucuros să aflu de la vreun cititor anonim, poliţist rutier, identitatea acestui şofer tâmpit.
Deja acum vreo 2 luni un dobitoc din Roman era să mă calce pe trecerea de pietoni de la Pascal. Dacă mi se mai întâmplă aşa ceva, sar la bătaie, îmi fac singur dreptate şi-i distrug maşina dobitocului care mai îndrăzneşte să se distreze neacordându-mi prioritate pe trecerea de pietoni. Atâta timp cât Statul nu mai există, nici autoritate nu mai există.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu