luni, 14 februarie 2011

Deci sunt un pic cam fraier.

Am un abonament extrem de scump la Orange. Aflu de pe blogul lui Cătălin că există cartele preplătite cu un raport beneficii/cost mai bun decât în cazul abonamentului meu.

Abonamentul din februarie am să-l plătesc (şi) în monede mici, în semn de revoltă.

Nu pot renunţa prea rapid la abonament... Hmm... Dar... Poate am timp să citesc cu atenţie hârtiile de la Orange cu noul abonament.

Zicea lumea din jurul meu că cei de la Orange trag de cei care vor să iasă din abonament ca de nişte prinţi, dar nu credeam.

Singura glumă proastă de la Orange a fost că prima dată mi s-a spus că plătesc cu 1 euro factura detaliată pentru că-s client obişnuit, iar după 2 zile, când am solicitat o nouă factură detaliată, au spus că nu mă costă nimic pentru că-s client Gold.

De consumat etnobotanice, nu consum, de băut în neştire, nu beau, destrăbălat nu-s. Măcar să am şi un abonament scump la Orange şi dreptul de cafeaua de dimineaţă.

Nu trageţi dom' Semaca, sunt eu, fraierul.

Un comentariu:

  1. Intr`adevar, cand vrei sa renunti la abonament iti mai ofera ceva bonusuri pentru a ramane. Totusi, incomparabile cu ce primesti la PrePay. Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere