marți, 8 februarie 2011

Moartea lui Iliescu va aduce milioane de voturi PSD-ului.

Nu ştiu dacă liderii PSD sunt conştienţi de treaba asta, dar Ion Iliescu reprezintă un balast ideologic din cauza căruia alegătorii urbani votează foarte rar cu stânga.
Eu sunt împotriva lui Iliescu din cauza crimelor pe care le-a facilitat în 1989 şi în iunie 1990.
Prezenţa lui Iliescu în rândul granzilor PSD este singurul motiv care m-a împiedicat să votez până acum PSD la vreun scrutin.
Stilul paternalist, sfătos şi arţăgos al lui Iliescu afectează relaţia dintre PSD şi electorat.
Pe vremea când Marinerul Beţiv avea un discurs anti-comunist, am promis că dau o ladă de bere când va ajunge Iliescu la puşcărie. Nu am vrut atunci să ascult opinia unui amic care îmi spusese să nu-mi pun prea multe speranţe în ce spunea Marinerul Beţiv.
Unii se vor întreba oare ce tot am cu Iliescu că nu ne cunoaştem personal. Este adevărat, dar deciziile proaste luate de Iliescu în 1989 şi în iunie 1990 au demoralizat o ţară întreagă şi au adus suferinţă multor români. Rămân la părerea că în manualele de istorie perioada 1990-1996 ar trebui considerată neocomunism, dar în niciun caz democraţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu