marți, 10 ianuarie 2012

Democraţia este o chestiune de Public Relations.

Sunt ferm convins că democraţia este o chestiune de Public Relations. Interesele bogaţilor, cei 1%, sunt satisfăcute mai rapid de decidenţii politici. Populaţia este ţinută într-o atmosferă de confuzie şi de dezbinare tocmai pentru a nu reacţiona negativ faţă de derapajele tot mai dese ale politicienilor.
Spuneţi-mi o problemă care a interesat populaţia României şi care a găsit soluţie sau înţelegere la factorul politic.
Starea proastă a drumurilor?
Incompetenţa funcţionarilor publici?
Lipsa serviciilor medicale de calitate?
Furtul generalizat din banii publici?
Fiscalitatea excesivă?
Am ajuns să cred că, nici măcar prin votul negativ la adresa neonaziştilor portocalii, cei 99% de români nu-şi vor îmbunătăţi nivelul de trai.
Nu sunt adept al statului asistenţial sau social, dar trebuie înţeles că în România de azi, au viitorul asigurat doar oamenii corupţi şi incompetenţi.
Nu văd cum statul român a încurajat clasa de mijloc din 2008 până astăzi.
Deci trebuie să ne trezim: din 1989 încoace, România nu a fost democraţie.
Alegeri libere? Alegerile "libere" fraudate de iliescu, băsescu sau alţi politicieni de top.
Sistem pluripartit? Foştii nomenclaturişti colcăie prin toate partidele parlamentare.
Controlul reciproc al puterilor în stat? Cui dă socoteală băsescu? Cui dau socoteală judecătorii corupţi sau incompetenţi?
Libertatea de expresie? Vorbim degeaba, politicienii au agenda lor, diferită de cea a populaţiei. Dacă nu avem bani grei în buzunar, nu putem influenţa decizia politică. Corupţia stă zilnic pe masa guvernului, a consiliilor judeţene şi a consiliilor locale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu