luni, 7 septembrie 2015

Îmi plac puzzle-urile. Chiar foarte mult.

04.05.2014,12:40pm
Bună ziua. Ce ştiţi de diversioniştii trimişi la Pungeşti?
04.05.2014,12:41pm
SURSA
Au fost. Eu nu am vrut să mă bag în chestiunea ...(CENZURAT), dar cine are ochi, vede...
04.05.2014,12:42pm
Acum am şi eu mai multe elemente, cam ştiu toţi coordonatorii civili din Rezistenţă...
04.05.2014,12:43pm
SURSA
Acolo e clar că au lucrat măcar patru servicii secrete: americane, rusești, românești de la MAI și unul concurent, să fie tabloul complet. Care de unde a fost, e o altă chestiune.
04.05.2014,12:44pm
Aveţi pricepere în telecomunicaţii, bruiaj, interceptoare GSM? Ce zgomot e ţuitul care se aude după ce vine lângă mine dl. din filmare cu ceva la buzunaruldin piept?
LINK CENZURAT
04.05.2014,12:45pm
SURSA
Am văzut filmulețul, dar nu mă pricep. Nu am văzut niciodată un astfel de aparat, o singură dată cred că am văzut un microfon camuflat - bănuiesc doar, nu am dovezi - sub forma unei chestii care făcea zgomote de bășini de la o telecomandă.
Nu știu ce să zic, nu îmi vine să cred că domnul Frunzetti, care are proces că a tras de gard, e agentul cuiva. Mai degrabă cei care au scăpat, care și-au făcut treaba de instigatori.
04.05.2014,12:46pm
Nu cred că e microfon, emite un ţârâit, e prea mare, este un dispozitiv compact, greoi.
Procesele sunt înscenări!!!! Validare de statut, de activist, de victimă...
04.05.2014, 12:47pm
SURSA
Pe lîngă aceștia, pe lîngă instigatori, sînt mulți oameni de bună credință,care vor să acționeze și se alătură unei tabere. Și cred că în fiecare tabără sînt infiltrați. Așa văd eu, așa mi-am dat seama.
Asta știu, dar Frunzetti chiar și-a rănit mîna, nu ca și Claudiu Crăciun sau alții, care dădeau din gură și provocau doar.
04.05.2014, 12:48pm
Marea majoritate a celor care au mers la gard nu-au mers din conştiinţă...Sunt mulţi din Iaşi satelitaţi...
Grupuri de anarhişti tolerate şi/sau plătite.
04.05.2014, 12:49pm
SURSA
Foarte probabil.
04.05.2014, 12:52pm
Am discutat cu 2 persoane despre intenţia de a discuta cu tatăl băiatului despre incidentul cu mâna din 2 mai. Am foarte mare încredere în ele. Rămâne ca serviciile să fi transmis informaţiile din monitorizarea mea către tabăra Pâslaru: Internet şi ascultate ambientală. Altfel nu-mi explic că au apărut şi oamenii lui Pâslaru când am vrut să stau de vorba cu dl. Ichim.
04.05.2014, 12:54pm
SURSA
Probabil că așa lucrează. Deja nu se mai ascund, nu se mai feresc.
04.05.2014,1:06pm
Dl CENZURAT, spuneţi de oamenii de bună credinţă... Tocmai d-aia sunt violenţe, incidente, ca să-i alunge, să-i demoralizeze.
04.05.2014, 1:06pm
SURSA
Exact asta se întîmplă.
04.05.2014,1:13pm
Să vă povestesc un lucru interesant: ieri când am fost oprit a 2-a oară, mi s-a cerut buletinul. Jandarmul, mai în vârstă, care mi l-a cerut avea mâna cu care ţinea buletinul tremurând şi spunea mereu: "Îmi pare rău, domnu' Sava, aşa sunt ordinele." Deşi eu mă aşteptam să fiu legitimat şi ştiu că jandarmeria are acest drept/atribuţie. Vă daţi seama că diversiunile ţin seama de ceva vreme şi de tensiunea jandarmilor? Care nu ştiu multe şi nu li se spun multe.
04.05.2014, 1:14pm
SURSA
Mie mi-au spus jandarmi din țară că se simt umiliți de situația în care sînt puși prin trimiterea jandarmilor la Pungești pentru a apăra o firmă străină.
04.05.2014, 1:15pm
Este o miză: folosirea abuzivă a jandarmilor, decredibilizarea instituţiei...
04.05.2014, 1:15pm
SURSA
Sîntem o colonie împărțită și de ruși și de americani. Doar NIS Petrol,care acționează în vest, e 51% Gazprom, 49% Haliburton (USA).
04.05.2014, 1:16pm
Jandarmeria e mijloc şi scop...
25.05.2014,1:28am
Nu înţeleg prea bine jocurile: Marius Ignat a lansat dezinformarea cu decesul muncitorului dând ca surse nişte săteni anonimi din gaşca lor. Acum Epurescu dezminte şi o atacă pe Hetti, în condiţiile în care Erwin şi Willyerau pro-Pâslaru şi pro-Epurescu. Ea mi-a zis că oricum nu a ţinut partea lui Pâslaru şi lui Domintean...
25.05.2014, 4:57pm
SURSA
Păi asta era problema lui Hetti, că nu le-a ținut partea, probabil... Unii( și dumneavoastră) zic că Marius Ignat e cu Pâslaru și Domintean, alții nu. E păcat că toată mișcarea e atît de infiltrată. Cred că din 5 oameni activi, 3 sînt agenți, așa că scandalul e garantat, ca să nu adere lumea la cauză.
25.05.2014, 5:21pm
EXACT!
04.09.2014, 9:38pm
Bună seara. Veţi fi sâmbătă la Puieşti? Eu am reuşit să mă lipesc de un grup Iaşi-Vaslui şi am planificat împreună drumul, organizare etc.
04.09.2014,9:39pm
SURSA
Bună seara! Din păcate nu. M-aș fi dus, dar nu mă lasă niște chestiuni de familie.
04.09.2014, 9:40pm
N-aş fi mers dacă n-aş fi avut garanţii de securitate din partea tovarăşilor de drum. Ştiţi, ar fi trebuit să rezist singur "greilor": Epurescu, Pâslaru, Marina Ştefan.
Nu ştiu dacă aţi observat, dar Franco Frunzetti de la Partidul Verde Iaşi susţine unele acţiuni online ale anarhiştilor toleraţi de la ONG-ul Asociaţia Mai Bine.
04.09.014, 9:42pm
SURSA
Nu știu dacă le susține. Poate încearcă să facă și el ce poate.
04.09.2014,9:42pm
Anarhiştii de Iaşi aveau un event de fund-raising pentru Puieşti, dar n-am reuşit să ajung.
Doar ca observator
04.09.2014,9:43pm
SURSA
Puiești e o localitate cu multe greutăți.
04.09.2014, 9:44pm
Dinamica locală pare diferită de Pungeşti şi de Băceşti. Uşor similar cu rezistenţa anti-Prospecţiuni din judeţul meu Neamţ.
La Puieşti comunitatea locală în frunte cu primarul şi CL sunt anti.
Bun, anti, dar terenul concesionat al cui o fi. Am să aflu când ajung la Puieşti.
04.09.2014, 9:45pm
SURSA
Da. E o diferență. În B... (CENZURAT), e interesant că sînt primari PSD anti-gaze de șist, care i-au alungat pe prospectori, și primari PNL care au colaborat cu ei.
04.09.2014, 9:45pm
Remus Cernea a dat informaţia că la Pungeşti Chevron a strâns şi pleacă.
N-a zis exact aşa dar a dat cu aluzie.
Vă dau linkul imediat cu pasajul.
04.09.2014,9:46pm
SURSA
Păi au făcut ce voiau, au obținut datele, acum pot pleca. Și vor reveni...
04.09.2014,9:47pm
Păi el spune că nu se mai întorc acolo.
04.09.2014,9:48pm
"Cernea a mai prognozat că vor mai răbufni proteste pe măsură ce se vor demara noi exploatări de gaze de şist şi aurifere cu cianuri. Mai mult, el a dezvăluit că ”acolo unde deja s-a început explorarea gazelor de şist, nu s-a găsit ce se spera”." http://epochtimes-romania.com/news/de-ce-nu-si-asuma-prezidentiabilii-romaniei-temele-rosia-montana-si-gaze-de-sist---222912
04.09.014,9:49pm
SURSA
Am văzut articolul.
04.09.2014, 9:49pm
După calculele mele au trecut mai bine de 30 de zile de la ultimul"incident" de la Pungeşti şi nu s-a ridicat zona. Fie se pregăteşte încă un "incident", fie Chevron se va întoarce, cum păreţi Dvs. a spune.
Şi lectura mea a spuselor lui Cernea e corectă?
El a dezvăluit că ”acolo unde deja s-a început explorarea gazelor de şist, nu s-a găsit ce se spera
04.09.2014,9:50pm
SURSA
Eu zic că oprirea lucrărilor după încetarea prospecțiunilor într-o localitatea nu înseamnă nimic. Din păcate.
Ce putem face decît să sperăm... Dar nu m-aș baza pe asta.
04.09.2014,9:51pm
Oricum Chevron NU va spune că n-au găsit ce căutau, că au pierdut bani şi că se retrag. Posibil să tacă să limiteze pagubele financiare.
Ultima dată public au spus că au terminat explorarea, că se analizează rezultatele şi că se va decide ulterior. Oricum cronologia informaţiilor date publicităţii e diferită de circuitul intern al datelor ştiinţifice.
04.09.2014, 9:53pm
SURSA
Eu nu cred că Chevron a venit la întîmplare, ci la sigur. Doar afișul cu Chevron era cît cel cu NATO la o conferință a unui oficial american.
04.09.2014, 9:54pm
Conducerea internaţională a Chevron a cerut lui Holst moderaţie. Era ceva cu nemulţumiri ale acţionarilor: pierderi economice, controverse, imagine proastă.
04.09.2014,9:54pm
SURSA
Trebuie să ies acum. Sper să iasă bine la Puiești - deși știu că sînt agitatori și provocatori acolo.
Vă doresc o seară plăcută și drum bun!
04.09.2014,9:55pm
Vai, ce spuneţi?
Mulţumesc la fel. Numai bine!
04.09.2014,9:55pm
SURSA
Aș paria. Dar sper să iasă bine.
Noapte bună!
05.09.2014,9:43am
Bună dimineaţa. V... (CENZURAT) I... (CENZURAT) nu mai ajunge la Puieşti,probleme familiale, soţia bolnavă. Cum recunosc şi mă feresc de agitatori şiprovocatori? 2-3 sfaturi/observaţii aveţi pentru mine?
05.09.2014,9:48am
SURSA
Cred că e ușor, că doar îi cunoașteți personal. Apoi, cine provoacă jandarmii, e evident provocator.
Vă las, că trebuie să ies. Succes!
05.09.2014, 9:48am
Mulţumesc!
24.09.2014,6:42pm
Făcând abstracţie de ... (CENZURAT), dacă am înţeles bine, ce m-aţi sfătui să invoc în Plângerea împotriva celei de-a doua Ordonanţei de Clasare de la Parchetul Militar Iaşi? Infracţiunile de purtare abuzivă şi abuz în serviciu săvârşite ca urmare a unor ordine ilegale sau să introduc şi acuzaţia de tentativă de genocid săvârşită de col. Vasilică şi alţi ofiţeri? Mă gândeam că tentativa de genocid susţinută de diverse studii şi articole ştiinţifice legate de pericolul fracturării hidraulice o pot invoca şi în faţa instanţei.
24.09.2014,8:00pm
SURSA
Bună seara! Eu am fost ...(CENZURAT) între ...(CENZURAT) și ...(CENZURAT),...(CENZURAT). Am trăit vremuri cumplite atunci, la Timișoara, dar ştiu că și alții au fost acuzați de genocid, și apoi s-a dovedit că nu era vorba de așa ceva. Cred că acest domn - dacă vă referiți la ofițerul înalt de jandarmi, care ordona cine să fie ridicat, deci adjunctul șefului jandarmilor pe țară - poate fi acuzat de abuz de funcție. Asta e părerea mea sinceră. Pentru că el a dispus arestarea/ridicarea lui Willy Schuster, care doar se ruga la troiță. Știu că alții au fost violenți, au provocat etc. Dar au ridicat și măcar un om pașnic, pe Willy. E clar că a fost un abuz. iar toată povestea a fost mai mult decît abuzul unei persoane sau al unor persoane prezente acolo, a fost o diversiune planificată și ordonată de sus. Acolo e problema...
24.09.2014, 8:13pm
Abuz în serviciu, ziceţi... Hmmm. Gândiţi că, dacă tot e să-l"prind" în dosar, să folosesc o acuzaţie care să stea în picioare?Mai lăsaţi-mă cu Willy Schuster! El care a fost reţinut şi bătut de 2 ori, de ce nu a făcut plângere? Convingerea mea e că a jucat un rol fie operativ, fie politic. Da, confirm, ţinta mea e col. Vasilică Ovidiu. Dar şi şefii de la Vaslui, Bacău şi Ploieşti.
24.09.2014,8:15pm
SURSA
Păi șeful de la Vaslui era cu piciorul pe gard la un moment dat. Însă acolo au fost mulți care spuneau multe povești. Am auzit pe cineva spunînd, în după-amiaza zilei de 7, că jandarmii îi provocau pe țărani să vină cu furci și topoare, că așa se face treaba, dar desigur nu putem fi siguri că așa a fost, deoarece persoana care relata probabil că avea ea însăși un rol de provocator. În privința lui Willy, pînă la probe contrarii, nu pot să mă pronunț și nu vreau să am suspiciuni. Fapt e că el a fost pașnic acolo. Din cîte știu, a făcut plîngere contra acelei arestări.
24.09.2014, 8:16pm
Am găsit elemente indirecte în dosar care confirmă existenţa infiltraţilor printre protestatari: rapoarte de activitate şi filmări cu"acoperiţi" care scapă nelegitimaţi la filtre. Iar jandarmii care aufost acolo au autorizaţie pentru Secret de Serviciu, genul de documente care detaliază situaţia operativă.
24.09.2014, 8:16pm
SURSA
Se vedea din avion că au fost provocatori și infiltrați.
9/24, 8:17pm
Au fost scoşi din zona de protest, înainte de sosirea scutierilor. Nu am confirmare directă sau indirectă a acoperiţilor care ar fi tras de gard. Dar sunt sigur că au fost oamenii de la Interne printre incitatatori şi violenţi.
24.09.2014,8:19pm
SURSA
Sînt sigur că erau cunoscuți de jandarmi, că doar altfel i-ar fi arestat. Vedeți și din selecția de poze din ...(CENZURAT), cel cu pantaloni de camuflaj, mascat, care nu avea nici o treabă, cînd era înconjurată incintă și erau ridicați unul cîte unul cei din ea.
24.09.2014, 8:19pm
CORECT SPUNEŢI!!!
Au fost 2 tipuri de infilitraţi: observatorii şi incitatorii. Din mai multe servicii. Nu cred că Chevron a avut agenţi.
A fost şi operaţiune de contrainformaţii...
S-au identificat lideri, vocali, vehemenţi şi li s-au plantat urmăritori umani şi tehnici.
24.09.2014,8:21pm
SURSA
Americanii sigur au avut, că doar era interesul lor. Știți ce ar trebui făcut, sau ar fi trebuit, dacă am fi vrut să înțelegem mai multe decît se vedea cu ochiul liber? De aflat cine a făcut evenimentul pe facebook, cine a chemat lumea pe data de 7 decembrie la Pungești. Pentru că sigur a(u) fost mînă în mînă cu organizatorii diversiunii.
24.09.2014, 8:21pm
SURSA
Sau event-urile, că poate au fost mai multe.
24.09.2014,8:22pm
Păi eu am avut impresia că ...(CENZURAT) organizat un event. Alături de WS.
24.09.2014, 8:23pm
Prezenţa şi acţiunile colonelului de la jandarmerie au împins în faţă pe unii...
24.09.2014,8:23pm
SURSA
Înseamnă că a făcut Alex Imreh și ...(CENZURAT). Că el avea inițiative din astea. ...(CENZURAT)
24.09.2014,8:24pm
Nu mai ştiu.
24.09.2014, 8:25pm
SURSA
A întrebat un ofițer de jandarmi de ce nu au fost anunțaţi jandarmii cînd s-a văzut că li se dădea oamenilor să bea. Dar dacă cineva și-ar fi asumat organizarea, cred că nu se mai ajungea la diversiunea aia și la justificarea zonei speciale.
24.09.2014, 8:25pm
Ar fi logic să presupun că SRI şi DGIPI, dar şi procurorii militari sunt scindaţi în bisericuţe cu comenzi diferite?
24.09.2014, 8:26pm
SURSA
Faceți bancuri acum?
24.09.2014, 8:27pm
SURSA
Sînt oameni și oameni, peste tot.
Ca norocul. De aia nu cred că trebuie demonizate instituțiile, ci arătați cu degetul cei care fac abuzuri.
24.09.2014, 8:28pm
Să fim serioşi! Cei de sus din structuri au o dublă comandă:militar/operativ şi politic.
24.09.2014, 8:29pm
SURSA
Probabil. Dar mă depășesc aceste lucruri, adică refuz să încerc să înțeleg o chestie încîlcită cu intenție. Îmi plac lucrurile transparente, cum se pare că nu prea pot fi la noi.
24.09.2014, 8:30pm
Cel care trage sforile la Bucureşti în dosarul meu este cel care v-a ţinut colegii de la Ciorogârla în arest prelungit. Dup-aia s-a dovedit că-s nevinovaţi. Cei care păzeau. Dar băselu a profitat şi, având ministrul în buzunar, a schimbat generalii lui iliescu.
24.09.2014, 8:31pm
SURSA
Nu știu de cine ziceți, din Ciorogîrla.
24.09.2014, 8:32pm
Furtul armelor.
Procurorul de caz a fost Vasilache Ion, executorul lui Dan Voinea. Subordonatul de atunci de la ancheta de la Ciorogârla conduce acum ParchetulCurţii Militare de Apel.
Vasilache acum conduce Secţia Parchetelor Militare: Apuseni, Revoluţia, Mineriada, acum Pungeşti...
Are pe mână dosare babane, politice. Adică cu ramificaţii politice.
24.09.2014, 8:36pm
SURSA
Acuma mă faceți să zîmbesc din nou. Mi s-a spus că DIA ar fi cel mai deștept serviciu de la noi și că ar trebui să mă flateze presupunerea dumneavoastră.
24.09.2014, 8:36pm
Mizez pe faptul că are duşmani pe-acolo. Unul e/era Nelu Ciobanu, care a fost alungat.
24.09.2014, 8:37pm
Oricum mi-ascultă telefonul.
24.09.2014, 8:38pm
Am confirmări indirecte din dosar.
24.09.2014, 8:38pm
SURSA
Teoretic nu ar avea voie să vă asculte mai mult de 29 de zile fără să vă anunțe, nu?
24.09.2014, 8:38pm
Greşiţi!
Acum vă dau documentul. Pregătiţi-vă o lămâie.
24.09.2014, 8:40pm
SURSA
Apropo de Ciorogîrla, a fost un material, pps cred sau ppt, care circula pe net, că s-au găsit armele de la Ciorogîrla. Erau niște domnișoare în bikini cu tot felul de mitraliere în mînă, pe tancuri etc.
24.09.2014,8:42pm
SURSA
Am văzut. E neplăcut și descurajant...
24.09.2014, 8:42pm
Eu am folosit lămâi ca să-mi revin după ce am citit răspunsul SRI...
Nu vi se pare că au exagerat cu formulări de genul ameninţare la adresa securităţii naţionale? Pe mine m-a scos din sărite, chiar dacă V...(CENZURAT)mi-a spus că e limbajul lor standard.
24.09.2014,8:45pm
SURSA
Sub acele formulări se poate ascunde orice...
24.09.2014, 8:45pm
Şi acţiuni de protest legitim???
Măcar puteau să-mi strecoare un bileţel: "Nu vă (mai)interceptăm"...
24.09.2014, 8:48pm
SURSA
Sincer, răspunsul, cu insistența pe siguranța națională, putea fi o amenințare voalată, cum că ați putea să o afectați. Dar nu se poate dovedi. Să sperăm că nu se vor (mai) face mari abuzuri și că totuși nu vom ajung o țară cu sonde de gaz de șist.
24.09.2014, 8:49pm
Vă las cu bine. Vreau să termin azi măcar 2 pagini din plângerea împotriva celei de-a doua ordonanţe de clasare de la Iaşi. Răul e deja făcut! Au injectat substanţe periculoase în faza de explorare!
24.09.2014, 8:49pm
SURSA
Vă las, ies acum, că mai am treabă prin casă. O seară frumoasă!
24.09.2014, 8:49pm
Mulţumesc! Numai bine!
24.09.2014, 8:50pm
SURSA
Sîntem o țară distrusă de trădătorii din interior...
Noapte bună!
16.10.2014, 6:55pm
Bună seara. Am reuşit să provoc teroare prin parchetele militare şi jandarmerie. După ce mi s-a refuzat odată accesul la dosar, am fost audiat de 6 ori, trimis după cai verzi pe pereţi pentru a plăti o taxă de xerox, ieri întimp ce dosarul meu era la Parchetul Curţii Militare de Apel ca să se soluţioneze contestaţia mea, Parchetul Militar Iaşi a refuzat să-mi elibereze copiile xerox solicitate şi plătite de mine.
16.10.2014, 6:55pm
SURSA
Șicanare pe față...
16.10.2014, 6:58pm
Nu va fi ultima! CÂTĂ NESIMŢIRE LA GREFIERA-ŞEF!!! "N-AM REUŞIT SĂFACEM COPII!" Deşi copiile erau gata de 3 săptămâni, dar nu le-am putut plăti din cauza lor, deoarece m-au direcţionat greşit şi mi-au dat datele de plată către beneficiar, Secţia Parchetelor Militare, incomplete.
16.10.2014, 7:02pm
Este prima dată în viaţa mea când asociată unei scrisori recomandate nu mi-a venit confirmarea de primire! Am trimis contestaţia pe 30.09 şi nici azi, pe 16.10 nu mi-a venit confirmarea de la Bucureşti, Parchetul Curţii Militarede Apel. Până acum îmi venea confirmarea în maxim 10 zile.
29.10.2014, 9:29am
SURSA
Păcat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu