miercuri, 2 septembrie 2015

Poveşti la gura sobei: ne suflă Vântu.

Pas cu pas, descifrăm împreună mesajul lui Vântu către foştii tovarăşi din Statul Mafiot Securist:
1. Clipind des, "Voi nu mă cunoaşteţi absolut deloc."
-Am multe de ascuns şi vă spun doar ce-mi convine.
2. Zâmbind, "În 1989, vine Revoluţia."
-Nu a fost Revoluţie, dar îmi ajustez discursul mentalităţii voastre. Oricum a fost mai bine pentru mine după uciderea lui Ceauşescu.
3. Cu palma deschisă în jos, apăsând aerul: "Singura şansă a României să se ridice din punct de vedere economic din mocirla în care se află".
-Am făcut treaba asta doar pentru imagine, pentru a avea vizibilitate şi notorietate pozitivă. De fapt, mă interesa ca România să rămână prizoniera mafiei cu care lucram.
4. "Vizita lui Geoană din Rusia", "În momentul în care s-a aflat, prietenii lui din America l-au abandonat".
-La alegerile din 2009, americanii au aruncat în alegeri un candidat controlat de ei. (cu scopul de a câştiga sau pierde alegerile?) [Conform telegramei din 26 septembrie 2006, Mircea Geoană informa ambasada SUA cu privire la toate mişcările politice interne, având acces la Tăriceanu şi Băsescu].
5. "În 2009, conform uzanţelor, îi trimit un mesager lui Traian Băsescu: am pierdut alegerile, trimite-mi factura."
-Am greşit că nu l-am susţinut pe Băsescu în 2009, dar i-am oferit bani pentru protecţia pe care o doream.
6. "Traian Băsescu mi-a transmis ceva la genul (obscenităţi)".
-Traian Băsescu nu avea nevoie de banii mei, avea alte surse de bani, mai greu de depistat.
7. Bâlbâindu-se, "Coldea", "dosare penale", "o grămadă", "cine este el"
-În 2009, nu mai aveam acces la ofiţerii SRI din era Radu Timofte. SRI s-a aliniat de partea lui Băsescu.
8. Bătând nervos din degete în masă, "Aceasta este una dintre valori: cred în autoritatea statului MEU."
-Am acceptat situaţia, am cedat locul afaceriştilor lui Băsescu şi ai SRI şi m-au înlocuit în sistemul corupt de putere.
9. "La butoane sunt nişte cretini."
-Nu mai am influenţă în sistemul corupt de putere, au schimbat regulile jocului.
10. Repetând obsesiv, "Am fost unul dintre cei mai corecţi oameni de afaceri din România."
-Din 1989 până în prezent, au mai fost şi mafioţi ca mine, dar din alte ţări.
11. Tuşind nervos, "Campaniile de presă care au fost duse din anul ... (ezită) 2000 şi până astăzi împotriva mea"
-Din 2000, mi-a fost greu să mă mai menţin în centrul sistemul corupt de putere. Realitatea TV m-a ajutat parţial.
12. "Am unde transmite mesajele mele."
-Folosesc aceleaşi metode de manipulare a alegătorilor pe care le folosiţi şi voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu