marți, 8 septembrie 2015

Umbrele spionajului românesc (III): Întâlnire cu un agent CIA la Bucureşti

Pe data de 14 mai 2015, după ce am plecat de la Curtea Militară de Apel Bucureşti, m-am întâlnit cu un jurnalist pe care îl contactasem anterior cu scopul de a obţine sprijinul presei independente pentru demersurile mele juridice.
Fără prea multe detalii, în această etapă, i-am mărturisit că diversiunea de la Pungeşti a fost pusă la cale de către trădătorii din serviciile secrete la ordinul preşedintelui Băsescu, obedient americanilor, cu sprijinul activiştilor finanţaţi de George Soros, a servit intereselor Chevron care dorea neapărat să facă explorare, cumpărase în 2010 licenţa de la Frank Timiş (acelaşi Frank Timiş care a cumpărat hărţile militare cu Roşia Montană de la un ofiţer al Armatei în anii 1990) şi Regal Petroleum, şi a folosit violenţele provocate pentru a aduce pază militarizată pentru operaţiunile Chevron. I-am spus că în instituţiile de forţă sunt agenţi de influenţă ai puterilor străine care au plănuit pas cu pas diversiunea. A avut şi Rusia interes ca diversiunea să reuşească.
Jurnalistul mi-a replicat că nu am dovezi. I-am răspuns că activiştii de la Pungeşti au acţionat sub controlul şi cu sprijinul Jandarmeriei, Internelor şi SRI. Modul lor de acţiune îl cunoşteam de la Iaşi de la protestele cu Roşia Montană. Am insistat că dovezi clare sunt atât în documentele clasificate din dosar, referitoare la infiltrările din rândul protestatarilor, dar şi în dosarele de urmărire ale structurilor de contraspionaj de la SRI şi de la Armată.
Jurnalistul mi-a spus să-mi ţin gura.
Astăzi am căutat pe google posibile conexiuni şi am dat de numele colonelului american Robert Helvey, consultant pentru un organism paravan al lui George Soros, dar şi pentru CIA. Jurnalistul respectiv este unul foarte cunoscut în România în presa aşa-zis independentă. Organul de presă la care scrie merge pe linia Europei Libere, folosite şi în 1989 pentru a susţine înlăturarea lui Ceauşescu de către conspiraţia sovieto-americană.
Atâta timp cât a refuzat să-mi sprijine mediatic demersul, în timp ce a sprijinit alţi agenţi de influenţă din rândul protestatarilor anti-Chevron, anti-Jandarmerie, mi-am dat seama că există o reţea de sprijin, la care făcea referire şi un fost membru al CSM, care execută operaţiuni de tensionare, diversiune şi manipulare în folosul puterilor străine: politicieni aserviţi, şefi din justiţie controlaţi, jurnalişti cu agendă ascunsă şi agitatori legendaţi drept activişti.
Abia acum am realizat că ordinele de la CIA erau să nu se introducă alţi vectori de opinie în diversiunea Pungeşti-gaze de şist deoarece opoziţia anti-Chevron era controlată atât de CIA, cât şi de elemente trădătoare din serviciile noastre de spionaj.
Nu am avut posibilitatea de a-i face un background check înainte de întâlnire, dar am relatat desfăşurarea întâlnirii unui colaborator care nu a putut să descifreze intenţiile de atunci ale jurnalistului.
Acoperirea de jurnalist pentru un lucrător al CIA sau dublu CIA/SRI este perfectă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu