vineri, 13 ianuarie 2017

Scrisoare închisă Direktorului Edward Hellwig

Suntem un grup de ofițeri și unterofițeri care servim patria de ani buni și nu suntem de acord cu ceea ce i se întâmplă generalului Coldea. Dorim să fie adus înapoi, în mijlocul nostru, și să i se redea atribuțiile. Și ceva în plus, dacă se poate. Dacă nu, nu. Asta e.

Sub și cu generalul Coldea am cunoscut glorie și succesuri nesfârșite.

Am aflat tot ce se putea afla despre politicieni. Era ilegal, dar Coldea știa pe cine trebuie în CSAT și în CSM.

Am păpat bani publici prin ONG-uri conduse de tinerele noastre speranțe precum Alexandru Cumpănașu.

Am dat informații din dosarele penale către jurnaliștii noștri ca să fie mulțumiți Coldea și domnii de afară.

Ne-am luptat cu naționaliștii ăștia rusofoni și am ajutat pe tinerii progresiști să ajungă în prim-planul vieții publice. Chiar nu mai contează asta? Știți ce prost vorbește românește Clotilde Armand?

Am lucrat cu rezerviștii ca să ajutăm politicienii corupți să spele bani prin offshore-uri.

Ne-am scos marionetele în stradă la proteste ca să forțăm schimbări politice.

A trebuit să pregătim tinere pentru munca de jos sau de sus, gen Adina Samson.

A trebuit să ajutăm la sabotarea economiei prin fraudarea creditelor internaționale contractate de colegul nostru Băsescu.

A trebuit să ajutăm managerii străini de la companiile de stat nerentabile să plece cât mai repede ca să vină cine trebuie.

A trebuit să vindem ieftin informații economice străinilor care vroiau să exploateze resursele țării.

Toate aceste operațiuni patriotice ale noastre chiar nu mai contează?

A trebuit să mergem la lansările de carte ale lui Rogojan și Vlad, să stăm cuminți și să ne abținem să râdem când vorbeau domnii ofițeri despre continuitatea tradiției informative, despre legalitate și iubirea de țară.

Așa nu se mai poate. Să fie luate măsuri urgente.

Eliberați-l pe Coldea! Vrem cu Coldea!

Semnat: Un grup bine organizat de ofițeri și unterofițeri

Tehnoredactat Zamfir Dumitru 

Panama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu