miercuri, 5 august 2020

Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi?

1. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași atât timp cât tot Iașul știe de implicarea dvs. în proiectul ilegal Palas al lui Iulius Grup? Nu ați fost dvs. prefectul județului care trebuia să atace în contencios administrativ Hotărârile Consiliului Local Iași ilegale și favorabile lui Iulian Dascălu? De ce nu ați atacat, în calitate de prefect, în contencios administrativ Hotărârile Consiliului Local Iași ilegale și favorabile lui Iulian Dascălu? Nu v-ați întâlnit dvs., în calitate de prefect, cu ofițeri ai SRI Iași, Simion, Dogaru, Vezeteu, aflați pe statul de plată al Iulius Grup, care trebuiau să netezească lucrurile?

2. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași atât timp cât tot Iașul știe că sunteți un traseist politic? Ați schimbat partidele în ritmul în care le-a schimbat și fosila comunistă Meleșcanu. Ați fost la PNL, la PDL, la Forța Civică, la PMP, la Alianța România Dreaptă, acum sunteți la Partidul Împreună pentru Moldova.

3. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași, după ce ați reprezentat ca prefect regimul abuziv și personal al lui Traian Băsescu, nume de turnător Petrov? Ați fost zbirul pus de Partid pentru a obliga populația județului să suporte măsurile inutile de austeritate ale regimului abuziv și personal al lui Traian Băsescu.

4. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași, atât timp cât, în calitate de prefect, nu ați ridicat un deget ca să ajutați zonele defavorizate ale județului sau pe oamenii necăjiți, dar, în calitate de avocat, ați apărat, fără succes, criminali în serie? Interesele cui le veți reprezenta ca șef al CJ Iași, ale comunității sau ale camarilei imobiliar-securiste?

5. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași, atât timp cât, după reținerea preventivă a fostului primar Gheorghe Nichita v-ați apucat să amenințați în public șefi de instituții de forță din Iași? De ce nu ați oferit dovezi privind asocierea șefilor de instituții de forță din Iași cu fostul primar Gheorghe Nichita?

6. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași, după ce ați trântit dosarele Falimentul CET Iași și creditul Dexia, ca prefect, și dosarul Tăierea Teilor din Iași, ca avocat? Nu vă este rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, că ați permis serviciilor secrete rusești să stabilească un cap de pod în municipiu prin Boris Golovin și firma Global International?

7. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași, după ce ați fost condamnat penal?

8. Nu vă este pic de rușine, domnule Dragomir Tomașeschi, să candidați la șefia Consiliului Județean Iași, atât timp cât la turul 2 al alegerilor prezidențiale din toamna lui 2009, în calitate de prefect, ați gestionat o fraudă electorală?

Pe site-ul instituției pe care ați condus-o, în toamna lui 2009, eu am figurat ca membru într-o secție de vot din municipiu ca reprezentant al PER Iași, cu datele mele personale. Eu nu am fost membru al PER Iași, nu am fost delegat al PER Iași. Cine s-a prezentat în numele meu, cine a semnat în numele meu procesul-verbal de numărare a voturilor, cine s-a prezentat la Prefectura Iași să ridice banii în numele meu pentru o activitate pe care nu am prestat-o?

De ce președintele PER Iași, Ianole, m-a sunat după turul 2 de la alegerile prezidențiale din toamna lui 2009 și mi-a spus că pot să mă prezint la prefectura Iași pentru a ridica banii pentru o activitate pe care nu am prestat-o? Cum au ajuns datele mele personale de la Forța Civică Iași al cărui delegat am fost la europenele din mai 2009, și al cărui șef ați fost la alegerile din 2012, la PER Iași în 2009?

#Curaj, domnule Dragomir Tomașeschi!

Încă mai aveți timp să faceți ceea ce trebuie și să faceți un pas înapoi, făcând loc în politică membrilor dvs. de partid onești, tineri, fără legături cu mafia sau cu securiștii!

Dumnezeu să aibă în grija Sa pe toți locuitorii județului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu