vineri, 29 februarie 2008

Dumitru Oprea îşi lansează situl de campanie

Cosmin Vaman ne anunţă pe blogul său că Dumitru Oprea, candidatul PD-L la primărie, îşi lansează situl de campanie.
Am văzut în ultimele zile speculaţii conform cărora în sondajul PD-L Dumitru Oprea este pe locul 3 după Irina Schrotter, în turul 2 intră Gigi şi Irina, iar învingătorul va fi Gigi. De cine a fost comandat sondajul, ştiţi oare?
De ce PD-L sau Dumitru Oprea nu prezintă o strategie electorală clară? Am observat că Irina Schrotter este cel mai activ candidat...
După cum par să arate lucrurile acum, poate că ar trebui să ne facem un pui de bine şi nici să nu mai mergem la vot...
Urmăresc poziţiile publice din ultima vreme ale lui Cârlan, Oprea şi ale celorlalţi vocali din PD-L Iaşi. Mi se pare că totuşi lipseşte ceva.
Movilă: La momentul actual Dumitru Oprea este candidatul nostru la primărie...Să înţeleg că această candidatură nu este deci bătută în cuie...La o adică dacă sondajul CSOP demonstrează că Dan Cârlan are mai multe şanse pentru primărie, ce faceţi, măi băieţi? Îl trageţi pe linie moartă pe Oprea?
Aştept să primesc şi eu, pe surse, rezultatele sondajului CSOP comandat de PD-L Iaşi.Vreau să ştiu şi eu dacă totuşi profesorul universitar Dumitru Oprea mai are vreo şansă să ajungă la primărie. Adresa mea de e-mail este sava.paul@gmail.com, telefon: 0743982113.
LATER EDIT
Cosmin Vaman a avut dreptate.
Dumitru Oprea şi-a lansat situl în această dimineaţă. Este un sit bine făcut, cu un conţinut bogat în info, navigarea se face foarte bine. Am făcut câteva comentarii asupra sitului chiar pe blogul domnului profesor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu