vineri, 18 aprilie 2008

Am fost pus la index! Si imi convine.:)

Politica si New Media stie mai bine decat Florin Ghetau ce culoare politica am. Adica niciuna!
Intrati la Codex Politicus. Sunt indexat la Rubrica "Comentatori", nu la "PD-L".
Ca sa-l enervez pe Iulian Micu, am observat ca Politica si New Media nu l-a indexat la "media". Se pare ca suntem deja 2 blogeri care stiu ce nulitate de jurnalist este liberalo-democrato-liberalul de la NewsIasi.
Ca sa fie clar de acum incolo: sunt independent politic, nu sunt membru al niciunui partid politic din Iasi!

Update

Politica&New Media a raspuns foarte prompt. AICI. Lamurirea mea este: ma simt foarte foarte bine ca independent. Vreau sa raman la "Comentatori". Thnx. Mi se face somn de la portocaliul asta primavaratic...Din punctul meu de vedere, nu-i cunosc, nu ma cunosc, fiecare ne vedem de treburile noastre. Adica ei sa-si continue somnul. Eu am treaba.

"
Iulian Micu era la Comentatori pentru ca n-am de unde sa stiu toti ziaristii din tara asta."
Deci Politica&New Media a auzit mai intai de supercorectul jurnalist iesean Florin Ghetau, si dup-aia, adica azi, de gluma insipida de la NewsIasi...E bine! Vestile proaste ajung ultimele la tine, mai Mihnea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu