miercuri, 2 aprilie 2008

Gasca saltareata a lui Daniel Matasaru [1]

Iulian Micu s-a repezit sa-l anunte pe newsiasi pe Daniel Matasaru drept candidat la sefia CJ din partea PCR. Ceea ce ma mira pe mine este lipsa unei conferinte de presa la care sa se anunte treaba asta (un motiv in plus: Florin Ghetau nu a preluat pe blogul sau aceasta pacaleala grosolana a lui Iulian Micu), nu Terinte, nu Oancea, nu Daniela Popa, nu Sabin Cutas, nu Felix Motanu' il anunta pe Matasaru, ci el insusi se anunta. Voi(Matasaru+Micu) chiar nu va dati seama ca sunteti mai mult decat penibili, ca ati devenit RI-DI-COLI?
Visurat anunta pe site-ul sau pe care Iulian Micu, sub numele de Ieseanul Suparat, il considera blog, ca Daniel Matasaru si Catalin Ivan vor veni la blogmeet. Nu scrie nimic de Dan Carlan...Nici de Iulian Micu. Ce alte dovezi sa va mai dau pentru a vedea ipocrizia lui Matasaru care, desi se declara anti-rasist, se asociaza public cu demersurile pro-Schrotter ale unui pacalici rasist? Sau Catalin Ivan, acest Mircea Geoana in devenire?

Un comentariu:

  1. Domnule Sava, ma mira sincer inversunarea pe care o ai vis a vis de PC Iasi, a mea personal si a presupusei lipsei de sustinere fata de Dan Matasaru! Stii foarte bine inca din perioada cand erai colegul nostru, ca am sustinut din toata inima tinerii din filiala. Mai mult, te-ai grabit sa dai verdicte, cum ca nu l-as sustine pe Dan Matasaru. Daca nu stii, Dan a fost lansat oficial in aceasta candidatura in mai multe ocazii oficiale: la Bucuresti, odata cu toti candidatii din tara si unde a sustinut si un discurs preluat de media, la Iasi in cadru festiv la Astoria, dupa care am organizat si o conferinta de presa speciala. Mai mult, PC a organizat special la Bucuresti o conferinta de presa speciala pentru Dan si Oancea, in care, personal, mi-am aratat clar sprijinul TOTAL pentru ei si faptul ca eu cred in sansa lor de a reusi. Mai mult, cred in viitorul lui Dan, si-l sprijin total! La europarlamentare, Dan a muncit enorm, si pe zona lui de judet, plus in campusuri, am avut scoruri mult peste medie! Cred in cariera politica a lui Dan, cum cred ca nici tu nu ti-ai spus ultimul cuvant, pentru ca meriti, esti facut pentru asa ceva! Am incercat sa te ajut si pe tine, insa e greu sa pot face ceva pentru tine, acolo, la Roman. Nu mai depinde direct de mine, ci de diversi intermediari.

    Urmareste-ne cu atentie, si vei vedea ca echipa actuala de la Iasi, va face o figura frumoasa la alegeri.

    Sen Terinte

    RăspundețiȘtergere