vineri, 4 aprilie 2008

Raspunsul Rectorului Vasile Isan catre un prapadit de student

Ministerul Educaţiei şi Cercetării

Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”

Bulevardul Carol I, nr.11 / 700506 - Iaşi

R O M Â N I A

Tel. 40 32 201102 fax 40 32 201201/201121

e-mail rectorat@uaic.ro

http://www.uaic.ro/


PRORECTORAT SERVICII STUDENŢI ŞI ABSOLVENŢI

Browser-ul nu permite afişarea acestei imagini.





Stimate Domnule Paul Sava,


Ca răspuns la adresa dumneavoastră nr. 5032/24.03.2008, vă informăm că, în şedinţa Biroului Senat din data de 27 martie 2008, s-a hotărât discutarea cazului prezentat în faţa Comisiei de Etică. După şedinţa de analiză a Comisiei veţi fi înştiinţat de rezultat.


Secretar Prorectorat Servicii Studenţi şi Absolvenţi

Laura Ifrim


COMENTARII PE TEXT

1. Cererea era adresata domnului Rector, raspunsul este semnat de o secretara, nici macar de cineva de la Media sau vreun Prorector.
2. Biroul Senatului nu s-a autosesizat pentru a cere Comisie de Etica, ci a luat act de cererea mea. Adica din punctul lor de vedere, nu era nevoie de Comisia de Etica pana la sedinta de BS.
3. Desi constituirea Comisiei de Etica a fost decisa in urma cererii mele, nu sunt invitat la audieri, nu sunt intrebat ce vreau sa spun sau sa aflu exact, nu mi se spune care sunt procedurile urmate de Comisia de Etica, nu mi se spune de ce nu am primit raspunsul intre 27 martie si 4 aprilie. Pe scurt, un raspuns in raspar, la mishto. Urmeaza oare o musamalizare de zile mari?
4. Domnule Rector, m-am razgandit si nu vreau sa va mai cer demisia de onoare. Sa v-o ceara altcineva. Ar fi si culmea ca un amarat de student sa va ceara asa ceva...

Update: "discutarea cazului prezentat"
Eu nu am prezentat niciun caz. Cine a vorbit de un caz? Eu am solicitat doar lamuriri in acea cerere. VOI ati decis ca este un caz. Nu-mi bagati in buzunar cartoful fierbinte, ok?
Ati informat presa, dragii mei, ca s-a decis intrunirea Comisiei de Etica? Nu vinerea este ziua conferintei de presa saptamanale? Nu a aparut nimic pe fluxurile de stiri. Cred ca oricum nici nu trebuia informata presa. Comisia de Etica e pusa acolo doar sa curete cartofi pentru cantina, nu?
M-am razgandit si de data asta si nu voi mai cere exmatricularea lui Daniel Juravle ca doar e sef la LSE, membru in BS si tanar liberal temerar.
Inca un Update:
Citesc revista presei de pe uaic.ro si nu scrie nimic de chestia asta cu Juravle si cu Comisia de Etica. Merge inchis, da? Nu informam presa, nu audiem pe nimeni, nu ascultam niciun punct de vedere, sa nu afle nimeni nimeni ca Universitatea este intr-o grava criza de imagine. Ca doar ce naiba ce conteaza cateva milioane date de Universitate pentru campania Irinucai? Un mizilic. Principii? La gunoi cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu