sâmbătă, 3 mai 2008

Interesanta tacerea...Despre un portocaliu cam sters...

Nu am inteles de ce dupa solicitari adresate electronic administratorilor blogurilor lui Dumitru Oprea si Irinei Schrotter nu figurez in blogrollurile lor desi blogurile lor au fost la mine luni bune. Eu inteleg din asta un singur lucru: celor doi le este rusine cu un simpatizant al PDL Iasi (asta fiind eu).
Aveti dreptate, domnule ..., stau destul de prost cu rabdarea.
Rog pe administratorul blogului lui Dumitru Oprea sa elimine bannerul cu campania "Farmacie non-stop in Copou". Motivul...oficial? N-a ajutat pe nimeni.
Nu am nevoie de la membrii de partid, aia inregimentati formal, ai PDL sa-mi promoveze blogul. Ma promoveaza destul roboteii lui Juravle si cei ai lui Relu Fricosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu